Gå til innhold

Symtomer uke 12-14?


februar11

Anbefalte innlegg

Noen som har symptomer? Hadde mye mensmurringer tidligere, men nå har alt bare avtatt, hvordan er det med dere alle? Trenger hjelp til å døyve bekymringene mine :) Vil gjerne føle, kjenne, se noe med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kvalm,spyr og har fått en veldig hodepine de siste dagene :-/ En anelse mensmurringer innimellom og trøtt!! Ømme pupper...

Håper det gir seg snart..

Termin i midten av februar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her også! Fortsatt litt ømme pupper, går på toalettet 1-2 ganger per natt. Trøttheten er borte, har mer overskudd, så nå nytes svangerskapet, selv om det ikke synes på magen ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er bare trøtt ellers ingen symptomer, men så går jeg hjemme med en gutt på 8 mnd, så det har nok og litt me at jeg er litt trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 nå, og har ikke hatt så mange symptomer. Hadde ingen av de klassiske symptomene i begynnelsen, ikke kvalm, ikke ømme bryster, følte meg slett ikke gravid. Har fått ømme bryster etter hvert, men dette varierer veldig. Har mensmurringer også, men også dette varierer veldig. Største "symptomet" mitt nå er vel bekkenløsning :/ Og så er jeg ganske sliten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 14. Jeg er fortsatt veldig trøtt, kvalmen har gitt seg hadde ikke spyttet en gang, heldigvis. Men bekkenløsningen har fått nå, skal til fysioterapeut har fått henvisning fra lege nå. Er imidlertidlig sykmeldt fra jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+6 her. Luktesansen virker som om den har blitt bedre, sterke lukter får meg til å brekke meg, men er ikke kvalm. Ellers oppblåst, fått større pupper og mistet kondisen fullstendig. I tillegg til at jeg som alltid har vært b-menneske nå må opp i 7 tiden på do og jeg er våken/står opp og klar for mat før kl 9 hver morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

først: februar11, prøv å roe deg ned ;) det er normalt og ha "døtid" mellom uke 12-15, mange som ikke føler seg gravide en gang på denne tiden. Hormonene blir jo nå mer stabile, og det sies det er en fordel at det roer seg da :)

 

Her hos meg er det derimot tvert om! Er 12+5 uker på vei i dag, og kvalmen har slått inn for fult! Ellers er det ikke stort til symptomer da, takk og lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst har jeg så godt som ingen symptomer. Har litt luft i magen, men det er alt - hadde jeg ikke visst jeg var gravid hadde jeg nok ikke tenkt over det. Har egentlig vært "symptomfri" ganske lenge og er superglad for det. Det kommer nok tider hvor det ikke går så glatt - så kos deg du ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har stikking på forskjellige stadar i magen slik at det er vondt å puste og å ligge. Ellers er det berre magen som vekser.

Er 14 veke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14, og har ingen symptomer nå, mistet både kvalmen og trøttheten i uke 12, ømmheten i brystene mistet jeg i uke 9,

er deilig å føle seg helt "frisk" men skhjønnergødt bekymringen e dine, har litt av dem jeg også, men skal til kontroll neste uke, og håper jeg får høre hjertelyden da.

Har forresten ikke fått noe mage eller lagt på meg noe enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har termin 2. februar og er 17+2 i dag.. Skriver inn her fordet jeg;)

Jeg har heller ikke hadd de verste symptomene på graviditet gjennom hele svangerskapet så langt... Verste har vært litt små kvalme ettermiddag/kveld og veldig trøtt om dagene.. Kvalmen har gitt seg nå for 1 uke siden, men er fortsatt veldig trøtt og har litt vondt i hode..

Generelt så "føler" jeg meg ikke gravid ennå liksom..

Var hos jordmor for vel 1 uke siden og der fikk jeg høre fosterlyd, men hun fant faktisk ikke hjertelyden... Så det bekymrer meg litt selv om man ikke skal det..

Tror nok ikke du skal bekymre deg, og alle sier til meg; du skal bare være glad for at du ikke har de verste symptomene, for de kan visstnok være ganske ille..

De 3 siste ukene har egentlig vært sånn at man føler seg nesten bare litt "fet" og ikke gravid, har liksom ikke fått noe mage ennå heller,);)

Men timen hos jordmor hjalp veldig på;);)

Alt står nok bra til med ditt lille nurk i magen din skal du se;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er i uke 14 nå. Jeg sliter med kvalme, spesielt når jeg er trøtt. Jeg spyr ofte etter eller under tannpuss på morgen og kveld og brekker meg lett av lukter og lignede. Men d går jo oftes over fort etterpå. Men d verste er at jeg er så sliiiiiten og slapp. Jeg gidder ingen ting. sofan e min beste venn. Venter på at mr ENERGI skal banke på døra. Også er puppene mine ømme. Men FORDELEN her, d er 2 av dem. Puppa har blitt større, weeeeeeee. Jeg trøster meg også med at vi får belønning til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...