Gå til innhold

Uke 25 og stigende kvalme.Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bli kvalm igjen, (ikke vært uvel siden uke 13). blitt slappere. Er jo i form men likevel ikke som jeg pleier.

Tok en urinprøve hjemme bare i dag og har 1+ på proteiner fått. Alt annet er neg. Har dette noen sammenheng? Får en del væske i bein og litt i fingre når jeg går men det er bra når jeg holder meg i ro. Har også flimring foran øynene. slike avlange stjerner som prikker. men hadde dette sist gang også.. Tror kanskje det er i forbindelse med blodtrykksfall da det gjerne skjer når jeg har stått litt eller er på do :P Har slitt med lavt BT.. Var på forrige konrtoll i uke 21 og pga ferie og slik er neste i uke 27, altså om to uker. Er dette for lenge å vente tror dere? Også magesmerter. Kan ellers si at baby er aktiv og sparker og virker som om den har det bra.

Føler meg dum hvis jeg går til legen for ingenting derfor spør jeg her om noen har hatt noe lignende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm da jeg hadde lavt BT forrige svangerskap.

Har ikke det nå siden jeg drikker og drikker og drikker. Resultatet er jo at jeg ikke samler så mye vann heller siden vann faktisk fordriver vann.

Hvis det vedvarer ville jeg tatt en tur til legen i mellomtiden. To uker kan være lenge hvis det er noe annet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...