2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 hehe laget meg til noen rester nå i sted av en kjempegod pastaskinkesalat som jeg lagde i går kveld. Fikk for meg plutselig at jeg skulle ha på REKEOST nå i sted når jeg stod å skulle lage meg til en tallerken??? det bare MÅTTE jeg ha PÅ pastasalaten min???!!! Og rekeost (slik som er på tube, kavli sin) måtte jeg bare ha på masse MASSE av... Nam nam! Spiste jo dette og syntes det var den beste pastaen jeg noen gang hadde smakt! God og mett!! Hehe hadde aldri i verden spist dette under "normale" tilstander!! Uff kan ikke annet enn å le!! Hvordan er det med dere jenter?? Har dere noen "rare" matvarianter/lyster??
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Du kjører altså litt sånn surf'n turf variant med rekeost på ja...) Hmm, frister ikke meg akkurat. Må innrømme at jeg fantaserer om lakrisis. Heldigvis har isbilen godene, men jeg tror jeg skal droppe rekeosten på den altså. Ellers så har jeg en dille på brødskiver med et salatblad, gulost og masse tomat på for øyeblikket. Rarere er det ikke altså. Heller litt kjedelig kanskje. For en stund siden spiste jeg bare brødskiver med grønn pesto, salatblad, skinke, ost og agurk. Orker ikke tanken på pestosmaken nå.
Hera_75 Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Her i ferien måtte jeg bare ha blodpudding. Klokken elleve en kveld stekte jeg meg fire svære skiver og spiste fornøyd og lykkelig. Helt normalt ;-)
togutter-08og10 Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Ha ha den var god. Men er man gravid er det lov å ha rare kombinasjoner. Jeg har fått kick på ostesmørbrød..
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 i mine to tidligere svangerskap var det peanøttsmør jeg hadde dilla på (ikke spise peanøttsmør, hehe bare lukte på det) men denne gangen klarer jeg ikke tanken på det. Og rekeost har jeg ikke lyst på lenger (haha jeg tror nok jeg har spist min dose rekeost for lang tid fremover ;D) Ellers er det ananas jeg har dilla på. Lagde meg karrigryte til middag (For er veldig glad i sterk mat for tiden) og endte faktisk med å sitte å plukke ut ananasen og spise kun den for det meste, for da fristet plutselig ikke alt det andre lenger... Uff ja disse hormonene er rare ! ! Hehe ja bare jeg holder lystene til rare matsorter og matkombinasjoner, og ikke begynner å knage på bordkant eller lukte diesel eller noe slikt så skal det vel gå greit ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå