Gå til innhold

gråter menn ved fødsel..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange av dere hadde menn som gråt når deres barn ble født??

noen som har såkaldte "hardbarka" menn som dere aldri trodde skulle vise så mye følelser;)

og hva var det de synes var verst med fødselen ??

lurer veldig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann var vel på nippet til å gråte, han var veldig rørt og følelsesladdet. Veldig gla selfølgelig..

Jeg har aldrig sett han gråte..

Skrevet

Jeg såg min mann fikk tårer i øynene da våre barn ble født, men ikke at tårene trillet nei....

Jeg gråt noen tårer jeg også men mest fordi jeg var helt utslitt etter 17 timer fødsel og så vanvittig glad det var over.haha. men selvfølgelig var jeg jo glad babyen var der også:)

Skrevet

Mannen min felte noen tårer han også når vesla kom til verden :) et utrolig rørende øyeblikk ;)

Skrevet

Min samboer er nok av den typen som ikke gråter - ihvertfall var han det slik før han fikk barn. Nå kan han lettere bli våt i øyekroken når han hører at barn har det vondt, blir misshandlet...etc

Han gråt ikke under fødselen men etterpå.......... hehe...... Måtte bare sette seg rett ned, og tårene rant som en bekk! Første gang jeg så dette :)!

Skrevet

Det er vel like individuelt som alt annet. Min mann gråt ikke og det gjorde ikke jeg heller. Det han syntes var verst var vel å få dumpet babyen i armene mens de trillet meg på operasjonssalen rett etterpå. Tror han følte seg litt lost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...