Gå til innhold

andre som har barn i forskjellige barnehager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå helt på tampen fått mulighet til å ha minsten i samme barnehage som storesøster.

Men jeg vet ikke helt om jeg vil....

er veldig fornøyd med akkurat den avdelingen som storesøster går på.. (pga de ansatte) men hun har vært innom litt andre avdelinger, hvor jeg ikke har vært fornøyd i det hele tatt...

blir da veldig usikker på å sende en 10mnd i denne barnehagen..

har vært å sett på den avdelingen som han har fått tilbud om.. og det kjennes helt greit... men ikke JIPPI...

den barnehagen som jeg egentlig har valgt er jo en annen enn storesøster. (siden jeg egentlig fikk beskjed om at det ikke var plass der). men den andre barnehagen har jeg fått så godt inntrykk av... lyse store lokaler, smilende ansatte, jeg kjenner styrer og mange som jobber i barnehagen, så jeg føler meg tryggere på at han blir ivaretatt.

magefølelsen min sier at jeg skal ha dem i forskjellige barnehager....

men det blir jo veldig mye mer stress.....;-(??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke så enkelt for deg, minstemann her har nettopp begynt i samme barnehage som storebror, og jeg er så lykkelig for at hun fikk begynne samme sted. Har levert to steder en periode (dagmamma), og det var skikkelig pes!

Men det er jo selvsagt ikke så kjekt når du føler at du ikke vil bli fornøyd. Tror du at det vil bli bedre når du blir kjent med personalet? ellers kan du jo vurdere å søke plass til storesøster i samme barnehage som minsten, og satse på et år med to ulike steder? Hvis ikke de ligger altfor langt fra hverandre går det jo greit, vel å merke hvis du har en fleksibel arbeidstid og/eller pappa kan levere og hente også! Det er mer tidkrevende å levere to selv i samme barnehage, så det kan hende at det blir for mye stress. Jeg tror jeg hadde valgt samme barnehage nå, for å få en litt bedre hverdag.

Lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...