Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Flere som sliter med å tisse på et lite glass på slutten av svangerskapet? Var til kontroll imorges (er i uke 37) og plagdes noe voldsomt med å treffe glasset, klarte å velte det på vasken, og fikk såvidt litt urin i til slutt.. Ikke lett med svær mage og null sikt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Bedre og ta på seg en diger bleie sånn ala sykehjemsbleier også legger du glad pack i bunnen før du tisser deg ut!!:-))
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Bruk en plastkopp (engangskopp),så bare heller du det over i glasset, mye lettere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå