Gå til innhold

UL uke 13


høstenerher

Anbefalte innlegg

I dag var vi på UL, er 12+6. Alt så heldigvis bare fint ut:) En liten krabat som lå og sprellet der inne. Lettet nå, har hatt litt vondt i magen i det siste og var redd det kunne være noe.

 

Vi måtte jo spørr om legen kunne se kjønn. Han sa han normalt ikke sa kjønn så tidlig, da det var så lett å ta feil. Men han så kanskje antydning til at det kunne være en gutt (så antydning til pung..) Men ville ikke si noe sikkert selvfølgelig. Blir spennende på UL i uke 18! Viktigste er jo at alt var i orden:)

 

Noen andre som har fått antydning til kjønn i uke 12/13, og har det da blitt det legen sa??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia.. Har hørt at det er 50% sjans for at de kan se det rette kjønnet så tidlig.. er jo 50% sjans at det er gutt eller jente også.. Har hørt om de som fikk vite det var gutt og på ord. ul viste det seg at det var jente. Når de er så uutviklet der nede har visst begge kjønn noe lignende et guttekjønn..Så ville ikke gått til innkjøp enda;)

Men godt alt så fint ut med spira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg spurte legen om det samme, men hun sa omgående at det var for tidlig å si. Så da får jeg vente til uke 18 og håpe at de ser kjønnet da. Er så nysgjerrig vil gjerne vite.. Og får vi ikke vite det da heller slår jeg meg til ro med det :)

 

13 uker i dag jeg, herlig :) og nå holder holder vi på å offentliggjøre det. Alle er så glade på våre vegne, jeg er 44 år og førstegangsgravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede. Jeg skal på UL på fredag, er da 14+1 ifølge første legebesøk.

 

Jeg kjenner jeg både gruer og gleder meg, håper alt er bra.

Kunne du tydelig se liv på UL så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nykommern: gratulerer så mye, kjekt når man endelig kan fortelle det!!

 

Det så tydelig liv ja, så er hjerte som slo og ikke minst armer og bein som beveget seg. Er jo allerede et lite menneske som ligger der inne:) Måtte "dytte" litt i magen for at han/hun skulle bevege på seg, men når man gjorde det var det litt av noen sprell:) Ellers sjekket de at alt var ok med hjerne og mage og lårbein og diverse jeg ikke har helt peil ut. Greit å få en grundig sjekk. Nå henger 3D bildet på kjøleskapet:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Var på UL i dag og er 13+2.Er gravid med tvillinger, noe som ble fastslått ved UL i uke 8. I dag var de igjennom hele anatomien til forstrene og det var ganske morsomt. Alt ser normalt ut. Han som gjennomførte undersøkelsen var forholdsvis forsiktig med å konstatere noe kjønn, men han sa at det var "mye som hang på utsiden" på begge to, noe som kunne tyde på to gutter. Men som han sa var det litt tidlig å si noe 100% sikkert. Men det blir spennende å se kjønn på ordinær UL i uke 18. Håper litt på en av hver (de er trolig to-eggede), sevom det vel er politisk korrekt å si at "det ikke spiller noen rolle så lenge de er friske" :-) Har dere noen spesielle ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på UL i uke 12+6 i forrige uke og så også en liten astronaut som spratt rundt. Herlig! :)) Etter å ha gått tre dager og bekymra meg for blødninger var det et nyyydelig syn :)

 

Vi har endelig begynt å fortelle venner nå, og det er så moro - alt blir mer virkelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...