Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Samboeren min var "aktiv" på bla nettby før vi traff hverandre.Og han traff jo endel jenter på nett,og han har en god del av dem som venner på på FB nå..Noen traff han i virkeligheten men ikke alle. Tenker egentlig ikke noe særlig over det til dagen,men når jeg tenker på det,syns jeg i grunnen det er litt rart..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Ja. Hva så? Respekter at mannen din hadde et liv før han traff deg. Jeg har blant annet truffet folk ifra nettet, før jeg traff min kjære. Han skal jo ikke gå og synes det er rart nå, for det var jo før hans tid!
Prinsesse Kuul Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Facebook er facebook. Det er ikke akkurat som om de er brevvenner eller noe.
Sweet Amber Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Spiller vel ingen rolle. Jeg har mange på lista mi som jeg har møtt kun 1 gang, eller bare har snakket med på nett. Blir merkelig å fjerne venner fra facebook bare fordi man har fått seg kjæreste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå