Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Har fått inn 50.000 på konto fra han og det uten at jeg hverken skal gifte meg eller har flyttet!! Burde nok sendt noe som en ekstra takk, men hva?? De har jo alt!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Kanskje de setter pris på noe ikke-materiellt. Som f.eks. besøk og tid sammen med datter og barnebarn....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Bor litt langt unna både han og mamma nå, over 200 mil skiller oss:( Eldstemann skal begynne på skolen snart og jeg skal begynne på jobb fredag etter ferien så det går nok dårlig og reise bort nå! Dessuten så har de sett oss i ferien alle sammen. Vet han sa jeg skulle få penger til og kjøpe skole og barnehage utstyr til ungene, men bruker da ikke 50.000 kroner på det!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 så kjøp en tur for dem til dere da vel? eller andre opplevelser som konsert, teater, osv
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Kan det hende han har satt på en null for mye?? Har du ringt han å spurt? Hvis det stemmer er du jo superheldig, kan spare til barna, bunader, lappen, moped, ponni, hva som helst. Eller kjøpe noe de virkelig trenger. Du er heldig Send han en blomst. Alle liker å få blomsteroverraskelse på døren
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Få ungene dine til å lage et stort, flott kort, lim inn bilder av dere o.l. med et stort TAKK ) Du er heldig! Forøvrig så tviler jeg på at han gir deg penger for at du skal bruke dem på ting til han...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Hi her, ja føler meg veldig heldig!! Vet ikke om det er så lurt med blomster på døren selv om tanken er god, da han og mamma skulle en tur til utlandet denne uken er usikker på hvilken dag, men vet de skal reise! Litt dumt og bestille en blomst også må bare blomsterbudet sette den på trappen uten at noen kan ta imot den! Ja skal få ungene til og lime inn masse feriebilder og tegne og sende et album eller lignende til han! Er i sjokk enda, lurer på hvordan det ville vært og vunnet flere millioner!:-))
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Da hadde du fått hjertestans, spørs som det er så ålreit å vinne i lotto ::))) hihi... En Takk strekker seg kanskje litt på vei, men er kanskje i minste laget for så mye penger. Bruke pengene fornuftig er kanskje det beste, og tanken bak det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå