Gå til innhold

Når forteller dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...nærmeste familie at dere er gravide?

Og når forteller dere det på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalte det til foreldrene mine bare noen dager etter jeg fant ut (ca 5 uker).

Jobben er en annen historie. Har vært frisk stort sett hele svangerskapet, så det har gått veldig greit å holde det hemmelig. Allierte meg tidlig me ei på jobben som tok de tingene jeg ikke kunne gjøre pga graviditeten.

Har vært midt i lønnsforhandlinger på jobben i en halv evighet (ikke prioritert oppgave av min sjef), så det er derfor jeg har ikke fortalt det ennå. Fikk endelig vite for noen dager siden at jeg FÅR den lønnen jeg ville ha, men har ikke fått noe skriftelig ennå. Sjefen er ikke tilbake på jobb før 16 august ca.... Har vært frisk stort sett hele svangerskapet, så det har gått veldig greit å holde det hemmelig. Allierte meg tidlig me ei på jobben som tok de tingene jeg ikke kunne gjøre pga graviditeten.

Nå er det bare et par uker til jeg MÅ fortelle det, for da er det bare 3 mnd igjen til permisjon. Men jeg gruer meg VELDIG..... Tror sjefen kommer til å bli sint! :(

Skrevet

Fortalte det til foreldrene mine bare noen dager etter jeg fant ut (ca 5 uker).

Jobben er en annen historie. Har vært frisk stort sett hele svangerskapet, så det har gått veldig greit å holde det hemmelig. Allierte meg tidlig me ei på jobben som tok de tingene jeg ikke kunne gjøre pga graviditeten.

Har vært midt i lønnsforhandlinger på jobben i en halv evighet (ikke prioritert oppgave av min sjef), så det er derfor jeg har ikke fortalt det ennå. Fikk endelig vite for noen dager siden at jeg FÅR den lønnen jeg ville ha, men har ikke fått noe skriftelig ennå. Sjefen er ikke tilbake på jobb før 16 august ca.... Har vært frisk stort sett hele svangerskapet, så det har gått veldig greit å holde det hemmelig. Allierte meg tidlig me ei på jobben som tok de tingene jeg ikke kunne gjøre pga graviditeten.

Nå er det bare et par uker til jeg MÅ fortelle det, for da er det bare 3 mnd igjen til permisjon. Men jeg gruer meg VELDIG..... Tror sjefen kommer til å bli sint! :(

Skrevet

Kan være litt kjiki med jobben ja.

Tror forøvrig ikke jeg får noen problemer med det. De er ganske forståelsesfulle her, og det jobber bare damer på avd. så de er nok vant til det problemstillingen fra før...hehe...

Nå har vi veldig bra miljø her på jobb og er nok mer redd for at jeg ikke skal klare å holde munn fordi jeg har lyst til å dele store nyheter med dem...

Skrevet

Jeg fortalte det til mine nermeste venner og foreldrene våre når jeg var 5 uker. Men det var kun for at jeg ble på en måte spurt om når neste var på vei og kunne liksom ikke lyva da når jeg ble stående me et stort glis.. :)

Så da måtte vi nesten si det til alle di kommende besteforeldrene.. :)

Fortalte det til sjefen min når jeg var litt åver 6 uker. Fordi jeg er bynt og bli litt dårlig og skulle til legen i arbeidstiden to dager på rad og hun lurte på om det var noe galt med meg.. :)

Hun tok det kjempefint og gratulerte meg.. :)

Skrevet

Vi forteller det rundt uke 10, etter første UL.

Skrevet

vi fortalte det til nærmeste familie da jeg var i uke 9.

Skal fortelle det på jobb på mandag når jeg kommer tilbake fra ferie :) er da i uke 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...