Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Har lest at de kan bli kjønnsmodne så tidlig som 4 mnd gamle. Så her er det på tide å gjøre noe med pus. Synes det virker så masete med de p-pillene. Fort gjort at det blir noe kluss, også er det visst stor kreftfare forbundet med de....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Kommer helt an på hvor du tenker å gjøre det. Dyreleger og veterinærer opererer med svært ulike priser så du må nesten bare høre med klinikken der du tenker å få det gjort
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Ok, det kan jeg jo gjøre. Men hva er deres erfaringer da? Jeg har ikke peiling på hva det koster
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg betalte 1100,- for kastrering av hann-katt. Sterilisering av hunn-katt er dyrere
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 HÆ? 1100 for en hankatt? Da må det ha vært noe mer med i den prisen, for jeg betalte ikke mer enn 700 for min. Og det var med rensing av betent sår etter slosskamp! Dyrleger her omkring tar 1100 for kastrering av hunkatt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Regnet med at den ville komme ja....he he. Du får tenke litt på det! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå