Devil in disguise Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Her har min 1 klassing "star wars" tema på alt fra matboks , drikkeflaske , penalhus osv osv Veldig viktig for ham og han er SÅ fornøyd Hvordan er din 1 klassing ?
Gjest thricane Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 star wars er populert her også, sammen med bakugan, dinosaur og alt som er oransje med flammer på:-) hehe
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Star Wars her også ;O) Har kjøpt blyanter, bokpapir, merkelapper og perm i star wars motiv.
Fire småtroll Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Star wars er populært her også, han har handlet bokbind med Star Wars. Men her er fotball interesse nummer en, så sekk og pennal er med fotball på, matboks osv med Manchester United.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Star wars, ben 10 og bakugan. men han har ryggsekk, gymbag, matboks og flaske med Haimotiv fra beckamann )
Kaffemocca Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Hvor kjøpte du Man U matboks? Det hadde vært knall her:-) Penalet er med sabeltann. Det andre har vi ikke handla enda, men regner med at fotball, star wars eller bakugan går av med seiren:-)
Fire småtroll Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 De har en hel serie med Man U på Notabene (bokhandelen), matbokser, drikkeflasker, bokbind, strikkmapper, viskelær osv...
Kaffemocca Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Ahh,da er det dit jeg skal ta han med når vi skal handle resten. Tusen takk:-)
Mammaaaaaa Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Min digger spiderman, så han har fått spidermannpenalhus. Han liker og star wars, bakugan og ben 10.
BlåBlå Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Har en gutt, og Star Wars er veldig kult. Men vi har ikke kjøpt så mye av det egentlig. Bare en blyantspisser, og tenkte å handle bokbind med SW på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå