Gå til innhold

Huff som jeg angrer:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisøren i går og var gått lei av og ha langt hår, foreslo en kortere klipp som ikke trenger så mye stell og styling!

Frisøren jeg var hos har jeg fått fast til i 7 år så hun kjenner meg ganske godt.

Jeg klipte av alt det lange håret og ganske så kort, både jeg og frisøren synes det så bra ut, hun kunne kanskje ha beholdt litt mer lengde, men men...

Men da jeg kom hjem til min mann så ble han rett og slett kjempeskuffet over meg og at jeg hadde klipt av meg hele det flotte håret mitt. han sa jeg lignet på en billig hore:(

Ble kjempelei meg og har derfor grått noen tårer.

Ungene synes mamma ble fin på håret, men altså ikke min mann.

Hva skal jeg gjøre i forhold til min mann? altså håret det vokser jo ut igjen med tid og stunder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mannen min hadde kalt meg en billig hore pga en hårklipp, hadde jeg blitt rasende! Hva er det for en ting å si? Er han sammen med deg pga håret? Det hadde jeg sagt rett ut til han. Noe så barnslig! Du fortjener en unnskyldning.

Det er bare hår. Skjerpings. Det vokser ut igjen. Ny hårfrisyre er ikke farlig.

Skrevet

Mange mannfolk er litt fanatiske med tanke på langt hår. Vi damene liker å ha noe penere og mer praktisk. Det du burde gjøre i forhold til mannen din er å dra dit pepper'n gror. Man sammenligner da ikke sin kone, kjæreste og mor til sine barn for billig hore!

Skrevet

Å bli kalt billig hore var jo skikkelig stygt. Men jeg forstår mannen dins skuffelse også. Langt hår er faktisk ganske viktig for mange menn, for noen så er det like stort "tap" som om du skulle gått og operert bort puppene.

Skrevet

Fy faen, for en jævla drittgubbe du har! Jeg er absolutt ikke typen som slår, men tror faktisk den gubben hadde fått seg en midt mellom der øynene sitter!

Du er jo den samme personen, enten du har kort eller langt hår.

Skrevet

Jeg syns mannen din oppførte seg barnslig, respektløs og frekk.

Skjønner godt at du ble såret og lei deg, og det syns jeg du skal fortelle mannen din. Han bør ha en god unnskyldning på lur for den uttalelsen.

Husk; Små barn er tvers igjennom ærlig om sånt, så om de sier du ble fin på håret så er nok det helt sant:):)

Skrevet

Stakkars deg.... høres ut som en skikkelig kjip opplevelse.. Men det at mannen din i det hele tatt kan finne på å si sånt til deg, uansett hvor skuffet han ble, sier utrolig mye om hans evne til å vise empati og godhet for deg....! Er du sikker på at dette er drømmemannen?? Høres jo også ut som om du ikke synes det han har sagt er det verste, men følelsen du har gitt han.. og at du har tenkt å bøte på det ved å begynne å spare til langt igjen?? Hadde vurdert hele forholdet jeg basert på dette altså.. for det sier utrolig mye egentlig... Lykke til!

Skrevet

Hvordan ser mannen din ut på håret?

Har han hår?

Er det kort eller langt?

Skrevet

Mannen hadde aldri sagt noe sånt om jeg hadde klippet av meg det lange håret, men han hadde trolig begynt å gråte. En ting om jeg hadde måtte ta bort håret pga skade, operasjon eller hadde mistet det pga sykdom/ behandling, det er sånt som kan skje, men hvis jeg hadde klippet det uten at det var nødvendig så hadde han blitt svært skuffet over meg. Det blir litt på samme nivå som at jeg liker håret hans kort og ansiktet barbert, handler om å ville se best mulig ut for partneren. Men nå foretrekker jeg selv å ha langt hår og unngår å bleke håret, gir det kun glansvask og er nøye med stuss og hårkurer for at det skal se sunt og pent ut også.

Det virker som enkelte menn er hår-menn,på samme nivå som enkelte er puppe eller rumpe-menn. Det er en form for fetish.

Skrevet

..er så glad jeg aldri skal ha eller har hatt langt hår! Sist håret rakk skuldrene var vel for 15 år siden eller noe..leeenge før mannens tid!

Nei, sånn sier man bare ikke. Har fått høre av tidligere kjærester når jeg har tatt en skikkelig klipp at "oi, det var uvant" eller "oi, det blei kort gitt!", men det lengre enn det, strekker man ikke strikken!! Punktum!

Skam seg, mannen din, HI!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...