Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk et flott gullkors til dåpen til minstemann. han er nå 3 mnd. Vil gjerne at han skal gå med det,(selv om han ser ut som om hodet er skrudd på kroppen, stor og go). Tar dere av smykke hver gang de skal sove på dagtid, evt tar dere det av om natten?HAr ikke brukt smykke tidligere og er litt usikker på om de kan "kveles" av smykket om de sover med det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg synes smykker er veldig fint på barn. Gutten vår fikk armbånd til dåpen, det tok jeg på dagen han var døpt og ble ikke tatt av før de tok det av i barnehagen da han var drygt året. De var redde han skulle miste det.

Når det gjelder smykke så brukte ikke poden det før han begynte å gå sånn ca. Det var rett og slett bare i veien før det. Men han har hatt på et eller annet smykke siden og han er nå snart 4 år. Jeg tar det aldri av, vi bare bytter ut inni mellom.

Nå er det vel en dryg måned siden han mistet gullsmykket sitt, slik at vi står nå igjen med 2 sølv smykker. Synes det er bedre at han har smykker som han har brukt mye og mistet, kontra en skrin fullt av fine skatter som aldri er brukt.

Skrevet

om det ikke er noe problem å bruke smykke/at det blir i veien. er det i orden å la ham sove med det?evt bare om dagen og ta det av om natten?eller skal jeg bare beholde det på om natten også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...