Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg stiller meg dette spørsmålet nesten hver dag. Nå er lillegutt 3månder og jeg har mistet all sex lyst. Jeg blir kåt, har lyst på sex men når vi kommer til stykket mister jeg lysten og vil heller bare le, jeg må rett og slett holde meg for å ikke le når jeg har sex med sambo. Ifra ord ul og fram til fødsel ville ikke samboe ha sex med meg og all min selvtilit har deretter blitt knust, troen på meg selv som en god sexpartner er totalt borte. Men nå sliter sambo med å holde seg for å ikke komme så fort når vi har sex, noe som gjør at jeg må holde meg for å ikke le. Jeg var den lekne som likte å dra fram leketøy, ha tlf sex, sende nakenbilder og ha anal sex. Men nå er piffen borte. Jeg var ei slank jente med perfekte pupper. Som nå har noen slappe pølser av hengepupper hvor man kan "gjemme" 3 fingrer under hengen, strekkmerker på pupper, hofter, mage, innsiden og utsiden av lårene og litt på rumpen, magen er slapp og henger å slenger og et langt illrødt arr etter haste ks. Så hvorfor i alle dager ville ha sex med meg? Jeg synst det er ekkelt og ta av meg klærne foran sambo og synst det er best å holde lyset av for at han ikke skal se hvordan jeg har blitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå