Gå til innhold

Forbannade Aventflasker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare mine som lekker?? Uansett hvor godt jeg skrur så lekker de! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv mam sine istede. Vi er veldig fornøyde med de hvertfall :)

Skrevet

Har prøvd,de eneste han vil ha er avent...men takk allikevel =)

Skrevet

Forsøk å bytte sugedel, evt ta den av og på en gang for å sjekke det først. Se at den hvite ringen er hel. Ikke skru flaska alt for hardt igjen, og skru gjerne litt i feil vei, før du skrur i rikrig retning, da finner den sporet godt..

Vi var mest fornøyde med Avent flaskene, men har også opplevd at noen har lekket. Ofte har det vært noe rart med sugedelen, den hvite ringen var sprukket, eller den var skudd feil/for hardt på..

Lykke til fra mor til 4 flaskeunger

Skrevet

Det er ikke bare oss, nei? Jeg blir GAL av de hersens flaskene! Og de var IKKE sånn før, det er etter vi fikk bpa-frie flasker i hus vi har blitt plaget. ETter endt måltid er ungen søkkvåt og like sulten, grrrr.....

Skrevet

Bruker Avent og har ikke hatt noen lekkasjer fra flaskene.

Passer på at ringen sitter fast og skrur på, men ikke for hardt og for fast. Har ikke hatt noen problemer med flaskene og er meget fornøyd med dem.

Men du kan prøve MAM-flasker. Har noen slike også og er godt fornøyd med dem.

Skrevet

vi sliter også masse med aventflaskene! Er drittlei av å måtte skru av og på, ta ut tutten og inn igjen, skru hardt, skru løst, tørke av før jeg setter sammen igjen osv osv...... kommer ikke til å kjøpe mere avent flasker iallefall!

Men, her så kan det virke som at det er nummer 3 tuter som er værst, nummer 4 tuter har jeg ikke like mye problemer med.

Her i huset blir det kun kjøpt mam heretter..... de kan nemlig brukes på alle mam flasker, drikkeflaskene osv osv...

Skrevet

har opplevd det samme med avent, men tar bare av og skrur på igjen så har det stort sett ordnet seg

Skrevet

Det er akkurat det som er feilen, du skrur de for hardt igjen... De slipper ut vakumet mellom smukk og flaske og skal derfor ikke skrues hardt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...