Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 jeg er gift på 6 året, vi har 3 barn. og i det siste så har jeg tenkt så mye på ei vennine jeg har. vi har hengt mye sammen i det siste, og tankene har godt mye over på sex med henne. vi har kyssa litt i fylla, og jeg har egentlig lyst til å prøve litt mere. hva skal jeg gjøre, vet mannen min ikke vil godta dette. helt forvirret om dagen. men bare tanken på venninen min gjør meg helt varm inni meg. hva skal jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 jeg har også hatt seksuelle tanker om damer og det var det eneste jeg tenkte på en periode. Men jeg er ikke bifil. Det bare tente meg liksom.. Ikke nå lenger vet ikke hvorfor. Jeg kunne aldri hatt en jentekjæreste. Jeg var forelsket i en jente en gang. Skikkelig og! Varte i over et år. Alt hun gjorde og sa og jeg analyserte alle smser jeg fikk osv.. Men ellers har jeg aldri hatt følelser for damer.. Du trenger ikke være bifil fordi du tenner på damer. biseksuell heter det
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Hvordan vet du at mannen din absolutt ikke vil godta dette? Kan jo hende at han liker tanken hvis han får se litt på eller vite om alt dere gjorde i ettertid? Det kommer vel litt an på hvordan du legger det frem? Hvis du understreker at det er kun seksuellt og ingen følelser osv inne i bildet?
Gjest ->>- Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Det samme som du ville gjort om den du ville pøke på het Per? -Ignorere det, du er gift. -Gå fra mannen og pøke i vei. -Bli enig med mannen om andre løsninger.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Si meg en ting, 02:57. Hvorfor skulle mannen hennes like tanken hvis han får vite om alt de gjorde i ettertid? Det er jo utroskap! Kjæresten min har sagt at jeg kan gjerne få ha sex med ei jente, så lenge han får se på. Hvis jeg går bak ryggen hans, og får vite det i ettertid, så sier han at han selvfølgelig ser på det som utroskap!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Utroskap er vel strengt tatt utroskap uavhengig av kjønnet på den du er utro med...? Og hvis du vet mannen din ikke vil godta det er vel svaret gitt? Med mindre du faktisk vil være utro? Du må nesten gjøre det samme som du ville gjort om du forelsket deg i og gikk rundt og tenkte på en mann. Jeg synes ikke det er noen forskjell.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Nei, vi ser ikke på det som utroskap i vårt forhold. Og jeg tror at mange menn ikke har noe mot at dama deres har jentesex, heller tvert om, at de fleste ville likt det. Det er ikke det samme som å ha sex med en annen mann, nei 02:57
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 hva for slags merkelige mannfolk kjenner du egentlig 02:57? Selvfølgelig er sex med et annet menneske enn den en er sammen med utroskap, enten det er mann, dame, tvekjønn, eller hva nå alt heter! Og NEI, de aller fleste VOKSNE mannfolk som er klar for et ordentlig MODENT forhold synes ikke slikt er greit. Hvis en har behov for sånn, så sørger en for å få utløp for det FØR en forplikter seg! Ikke gjør noe med dette, HI. Det kan umulig komme noe positivt utav det i det lange løp.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 jeg er litt enig med 02:57! det er jo utroskap, men hadde jeg fortalt min samboer om at jeg hadde hatt sex med en jente tror jeg ikke han hadde brydd seg særlig mere enn at han hadde blitt tent av det. hadde jeg fortalt at jeg hadde hatt sex med en mann, tror jeg han hadde blitt forbanna
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Jeg kjenner ingen menn som ikke ville tillat det 13:03, tror ikke at det har noe med alderen til mannen heller. Men nå har jeg ikke gått å spurt alle jeg kjenner, men har aldri hørt om noen som ikke ville tillat det, så lenge det foregår på en åpen måte. Er veldig sikker på at de fleste menn ikke hadde hatt noe imot det, men skjønner også at det er et fåtall som ikke ville likt det og det må jo selvfølgelig respekteres. Men kan ikke se noe problem i å ta opp temaet, om slike ønsker eller andre en måtte ha. Vi har et godt forhold og er i midten av 30-årene begge to og trygg på vår seksualitet og forhold, så hos oss går det veldig bra om jeg vil utforske litt med jenter. 02:57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå