Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 man har en mann som er voksen nok til å vite hva som skal til for at husarbeidet blir gjort (og gjør det!), eller er "normalen" her inne at det er kona som må true, trygle og be?! Jeg blir matt av dere her inne, altså. Noen spør "hva gjør dere for å få mannen til å gjøre husarbeid" eller "være en fornuftig far" eller "la være å drikke alkohol på terminen". Hvis noen svarer at de har en mann som ikke gjør slike ting, men som tvert i mot ønsker å være like voksen og forstandig (når det kommer til ting som dette) som kona er, får de straks en dask på lanken av noen som mener de skal holde kjeft fordi de bor i en perfekt liten boble................ Jeg velger å tro at boblen min verken er perfekt eller liten, og at det er en selvfølge at menn ikke får samboer/kone og barn før de er litt mer enn kjønnsmodne. De bør ha vokst opp i tillegg. Skal dere som har umodne menn bruke resten av livet på å oppdra de, da?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Jeg har, som deg, heldigvis en mann som har gode foreldre som oppdro han vel og godt slik at andre ikke trenger å gjøre det i en alder godt over 25 år.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg er sååå enig, hi! Tror det er en gjeng med bråmodne småjenter her inne, som har overtatt smågutter rett fra mamman uten hustrening. Mine sønner blir ikke slik, og det er jeg glad for. I tillegg til at jeg ikke syr puter under armene på dem, har de en far som er en god rollemodell.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Enig med deg jeg. Det har da ingenting med "perfekt liv" å gjøre- det at noen kan rydde opp etter seg og bidra i hjemmet, ta seg av ungene på en skikkelig måte, ikke være utro, ha respekt for hverandre og dele på det økonomiske er noe som burde være en selvfølge i alle forhold. Det er jo bare trist at så mange kvinner finner seg i å bli behandla som slaver og hushjelper og er sammen med tiltaksløse lathanser.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Enig med deg jeg. Det har da ingenting med "perfekt liv" å gjøre- det at noen kan rydde opp etter seg og bidra i hjemmet, ta seg av ungene på en skikkelig måte, ikke være utro, ha respekt for hverandre og dele på det økonomiske er noe som burde være en selvfølge i alle forhold. Det er jo bare trist at så mange kvinner finner seg i å bli behandla som slaver og hushjelper og er sammen med tiltaksløse lathanser.
Sweet Amber Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Hehe, ja det lyste litt bitterhet ut av det innlegget, men de har jo satt seg i den situasjonen selv. Det er jo ikke vi som har normale menns feil at de finner og flytter sammen med forvokste barn som tror det er riktig at dama har ansvaret for alt:)
valkyrien Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg har også en ordentlig mann som skjønner slikt av seg selv. Går hjemme og er gravid med vårt første barn for tiden, og har fått symfyseløsning. I dag kom han hjem etter 10 timer på jobb, og det første han gjorde da var å lage middag til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå