Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Gikk ned på høykant det... Nå lever hun sikkert lenger
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 haha ja hunden fikk også noen rester en gang hihi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Har gjort det jeg også. Noe oppvarmede greier som babyen ikke kunne få Likte det, katteskinnet. Lever sikkert evig!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Fikk ikke melk, men gir katten mme på flaske. Da sover han så godt på natta
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Drakk et glass vin i stad (bryllupsdag..) Bedre å gi det til pusen enn å kaste det, hehe.. Hi... Sikringskost det der. At jeg ikke har tenkt på det før :-) Hi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Haha! Litt vin gjør katten fin:-) Da katten min var kattunge så var han å snek til seg litt Baileys. Jeg var på kjøkkenet og da jeg kom inn i stua igjen så satt den bittelille kattungen midt på stuebordet, med potene i glasset og leppjet i seg. Åhh, så dårlig han ble! Sjanglet noen runder rundt på gulvet og sovna som en sten (mens "a mor" satt Baileys-løs og våken resten av natta for å forsikre seg om at kattungen pustet;) Han gjorde aldri det noe mer:-) 22:50
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Ha, ha. Ler så jeg griner her av flere av svarene Stakkars fyllesjuke pusen da. Godt han overlevde. Tror nok det er bedre/sunnere med morsmelk enn Baileys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå