Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Ble sint da svigermor ble paff i tryne da jeg sa jeg skulle ha alt hvitt,kansje rødt innimellom.Hun sa i statene hadde dem blått for mannen ang pyntinga men jeg sa det er ikke her å dette er vårt bryllup så det er vi som bestemmer,vel hoversaklig mest meg da siden min kjære gir meg friheten til å bestemme det meste.Nå vurderer jeg nesten å gjøre alt i smug før hun kommer,men ville hun blitt sint da?Vil jo bli rasendes om jeg ikke hadde fått bestemt hvordan alt skal se ut ang borddekkinga,pyntinga i lokalet.Hva er best å gjøre?Har dere noen forslag?Hva med å fikse det jeg ikke likte etter hun var gått?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Jeg hadde aldri tatt med svigermor i bryllupsforberedelser. Mulig noen liker å ha svigermor, mor, søster med på slike ting, men det er like vanlig at man gjør mye selv om det er å foretrekke. Det er brudeparet som bestemmer hvordan bryllupsdagen skal være. Og det er som du sier; her pynter vi ikke med blått.
Gjest Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Spørsmål: Betaler dere bryllupet selv, eller er det foreldrene deres som betaler? Hvis dere betaler selv, så bestemmer dere selvsagt ALT selv. Hvis foreldrene betaler, eller betaler deler, så har de selvfølgelig rett til å mene noe og kanskje ønske noe - men er de greie, så lar de dere bestemme.
April11 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Enig med Kakao… Det vi gjorde var å be stedet der vi hadde det om å gjøre det, de har gjort dette før – og det ble supert!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Vi betaler alt selv fordi dem andre har så store gjeldsproblemer så må jo det nesten bli slik,men jeg fikk da viljen min uansett å hjelp trengte jeg likevel for det var en del å gjøre å når vi var nesten ferdig hadde jeg så vondt i ryggen,jeg trodde nesten jeg måtte ha krykker eller rullestol så ille var det,så ett varmt bad hjalp meg.Glad alt er over for det ble så mye stress i siste liten å vi kom forseint til vårt eget bryllup men fikk likevel giftet oss den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå