Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 noen som har fått mer sex lyst etter å ha fått barn? jeg har selv 2 barn og har aldri hatt så stor sex lyst som nå.. jeg får aldri nok.. kan gjøre det støtt. jeg og mannen min går inn på badet og kjøkken benken og uansett hva slags situasjon. til og med på kontor pulten ( hjemme) så fort ungene har lagt seg eller er borte så er det rett på sak. syns vi har ett fantastisk sex liv. men er det unormalt og gjøre det hver eneste dag ratt fler ganger om dagen støtt?? elsker det bare..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 fy faen er dere helt syke. må da forstå at det der ikke er bra!!!! hva med barna??? ser dem på??? fy faen blir helt kvalm her av dere!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 noen er vel glade i sex da eller?? vi har ett veldig nært forhold til hverandre og begge har en veldig stor sex lyst så hvorfor ikke holde det i livet da?? ungene ligger som regel og sover eller er borte da vi holder på. vi lar ikke akkurat ungene se på det da..HELLO!!!!!!! du er vel en av de som ikke har så bra sex liv du vel...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 mitt sex liv er ikke noe jeg tar opp her inne. men hallo...trenger ikke oppføre seg som kaniner!!!! du skriver at dere har dere alle steder og hele tiden, er ungene borte hele tiden da eller????? fysj!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 ja men jeg syns selv det tar litt av noen ganger, og ungene er ikke borte støtt men når sjansene er der så gjøv vi det.. og vi liker begge og være spontane og alt.. jeg kan liksom stå om kvelden og henge opp klær o.l så kommer han og klasker meg på rompa eller kommer og gir meg ett kyss på kinnet eller munnen. da er det gjort. da begynner vi og tulle med hverandre og flørte og vips så er vi i gang.. er liksom aldri stopp..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Det høres veldig fint ut. Hvorfor bryr du deg om et er normalt eller ikke så lenge dere selv er fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 keep up the good work. Skulle gjerne vært meg. Nyt livet og dets goder så lenge du kan. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå