Mrs. Kaizer Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hvilken bil er det best plass i? De to minste her er tette, så vi må ha plass til søskenvogn i den. Caravelle er helst ikke aktuelt, vil ikke kjøre rundt i et sånt digert monster:-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Vel, vi har Caravelle :-) Jeg elsker virkelig den bilen, og den er tusen ganger bedre å kjøre enn jeg trodde før vi kjøpte oss en slik. Man sitter høyt og har god oversikt, og ikke minst plass til alt mulig i den. Barnesetene (to bakovervendte, store, ved siden av hverandre bak) berører hverandre ikke engang, det sier jo litt om plassen. Likevel vurderer vi å selge den nå som vi har flyttet mer sentralt og ikke har samme behovet for masse bagasjeplass. Vet at bl.a Ford S max er ganske romslig for å være 7 seters, men vi har ikke bestemt oss enda. Vil nødig skille meg med "monsteret" mitt ;-)
*Lissi* Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Vi har Dodge journey:-) Elsker den! Er kanskje litt liten bagasjeplass, men vi har ikke vert avhengig å ha med stor vogn da. Så for oss er den perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå