Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Som dere kan finne på ting på tomannshånd med? Selv har jeg per dags dato 4 jeg vil kalle gode venner. Resten blir mer festevenner..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Har 5-6 veldig gode nære venninner som jeg finner på ting på tomanns hånd med. Ellers er vi en diger gjeng som finner på masse sammen. Jentekvelder en gang i uka, treff med barna, ferieturer og hytteturer har vi hatt flere ganger sammen og på tomannshånd. Er veldig takknemlig over hvor heldig jeg er som har det sånn.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Ca 600 på Facebook. Ca 25 som jeg er med på fritiden. (Som jeg kan være alene med, ikke de som bare er med i gjengen, men som jeg ikke kunne vært alene med, om dere skjønner:P) Og 5 jeg kan si ALT til Føler jeg mistet mange da jeg ble gravis som 17-åring, men nå, 3 år etter, har jeg funnet igjen kontaken med de fleste:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg (som Wenche Foss) feirer bursdager med mine 100 nærmeste venner. (For de somikke skjønte det, dette er ironi) Halloooo! 20 nære venner? Er det virkelig nære venner alle de 20....? Jeg har 1 kjempegod venninne og 3 nære venninner.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg har 67 gode venner.de telte jeg nå
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 3 supergode jeg kan fortelle ALT til ellers har jeg tre andre venninner som er veldig nære og som jeg kan fortelle nesten alt til. har også venninner jeg kan ta en kopp kaffi med ol, uten at jeg plent trenger å fortelle mine dypeste hemligheter til, men litt hverdagslig slabberas.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Jeg har 3 gode venniner men mange venner som treffes mere sporadisk
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 1... Delvis. Kunne tenkt meg et par til...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 jeg har 11 som jeg kan fortelle ALT til, rundt 30 veldig nære venner som jeg er med på tomannshånd, selv om det ikke blir like ofte så e vi likevel like "nære" og 20-30 som også er veldig nære men som jeg ser ennå sjeldnere. jeg er heldig som har mange venner, det er viktig å holde på kontakten selv om en får barn og de ikke har, noen flytter vekk osv.. hver gang jeg er i kristiansandområdet treffer jeg de vennene jeg har som bor i det området. samme hvis jeg reiser til oslo. Det er viktig å ta vare på gode vennskap!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 Så du har 50-60 nære vennskap som du pleier regelmessig??????!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #16 Skrevet 3. august 2010 Finner ikke på ting med vennene mine, men har mange jeg kan bruke en lang kveld sammen med på tomannshånd. Jeg er heldig!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #17 Skrevet 3. august 2010 Jeg har ingen gode venner. jeg har mange bekjente, og snakker alltid med follk på butikken og sånt. Men hvis jeg er pratesjuk og vil ringe noen blir det søster eller mamma.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 Skjønner ikke hvorfor mange hakker på de som sier at de har mange venner ? Jeg har også sikkert 20 jeg vil kalle gode venner, som jeg kan fortelle det aller meste til (innerste tanker er forbeholdt 2 gode venninner)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 Har vel to, min beste venninne og samboeren min. Dessuten har jeg fått en god venninne i min svigerinne, og brødrene mine og jeg er gode venner. Og mamma er en god venninne og støttespiller. Men utenom familie har jeg altså en god venn. Har mange bekjenter og venner, men knytter sjelden nære bånd til noen, det er bare sånn jeg er..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #20 Skrevet 3. august 2010 Har ei god veninne, vi deler alt og ser ikke ned på hverandre om vi har noe problemer i forhold eller ang barn eller hva som helst. Sambo kan jeg fortelle det meste til også. Har flerne veninner men de forteller jeg lite til som har med meg selv og familielivet og forholdet.. De er rett og slett som se og hør...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #21 Skrevet 4. august 2010 Jeg har 3 nære venninner, samboeren min og 5 gode venninner som jeg kan stole på.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #22 Skrevet 4. august 2010 Jeg har en virkelig god venninne,også har ejg to til som jeg trives med og kan snakke med om alt:) Men jeg treffer de altfor sjelden:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå