Gå til innhold

Noen som har barnehageunger som skal bytte avdeling i høst?


Jojo x3

Anbefalte innlegg

Når bytter deres unger isåfall avdeling? Mine skal bytte, de har hatt fri hele sommeren og begynner neste uke. Finner ikke info noe sted, men regner med at det må være i midten av mnd.

Blir spennende med bytte.....Grugleder meg litt kjenner jeg. Heldigvis er det flere av de faste ansatte som følger med ungene videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

der jeg jobber er det nytt barnehage år fra 1 august. så fra i går begynte alle fra småbarnasavdelingene på stor avdeling......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje nokon som skal bytte avdeling, men lille skal begynne i bhg for første gong. Ho begynner 18. august, samtidig som skuleåret. Eldste skal og auke plassen sin frå 60 til 80%, det blir gjort same veka som lille begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingen info på nettsiden og har ikke fått noe info på mail så får ringe dem høre. Hadde tenkt at det kanskje var i midten av mnd, men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det spørs litt... jeg jobber i bergen kommune... der starter sfo 2 august så da har skolebarna bare plass i bhg ut juli, mens i askøy kommune starter ikke sfo før 18...så da får de gå i bhg til skolestart. så nytt bhg år starter midten av september.. bergen kommune starter det 1 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt første uke på ny avdeling denne uka. De første dagene var det grining når jeg gikk og de siste dagene har det vært grining fordi jeg har hentet for tidlig... Jeg tror de bytter fra 1.august de fleste steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min barnehage bytter barna den dagen de kommer hjem fra ferien sin, når den nå er (bh er åpen hele året).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner barnehageåret 1. august.

Minsten gikk over til stor avdeling nå på mandag, og det har gått supert. Ikke èn dag med gråt. Og han har ikke tid til å være med hjem når vi henter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det bytte av avdelinger. Eldste gleder seg allerede til imorgen for han likte seg så godt, minste sa; De va sjedeligt....Men de ansatte sa hun hadde kost seg og lekt hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...