Gå til innhold

Hurra, nå sover ungene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, igår sovnet den ene kl.23 så dette er framgang. Har prøvd å snu døgnet tilbake til normalt og føler at nå er vi på rett vei!

Pga feriereisemål og camping har vi sovet på ett rom alle og da har det blitt til at det er snudd, ser fram til normale leggetider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme problemet her.

Trodde jeg hadde klart å begynne å snu det i morrest da lillemor våkna kl 8.30, og hun da også vekkte broren, men hun har akkurat sovnet nå, og broren er ennå våken, han har fått det for seg at han ikke skal i seng før 23 mens han har ferie.

Jeg er ferdig med ferien om 1,5 uke, så innen da skal vi ha være i gjenge igjen tenker jeg.

Skrevet

Jeg har måttet vekke dem begge om morgenen for å prøve å snu.

Igår sovnet minstemann kl.20.30 :) og våknet i 7 tiden så nå krysser jeg fingrene for at det er på plass. Eldstemann sovnet seint da, men føler at vi er på god vei. Vi må være i rute til mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...