Gjest Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Synes denne virker kjempegrei, selvom jeg egentlig ikke har likt Emmaljunga-vogner noe særlig før:) Jeg lurer på hva denne vogna koster`? Jeg leter og leter på nettet, men jeg finner ingenting... Og følger hardbagen med, eller må den kjøpes utenom? Hvor mye koster vogna komplett? Takk for svar!
petite fleur Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Nå kjøpte jeg sportsdel med understell brukt, men hvis jeg ikke husker helt feil kostet den 5300 ny. Bagdelen kjøpte jeg ny, den koster 1900 hos Barnas Hus. Altså 7200 til sammen. Men kan hende jeg husker feil her, altså :-)
Cecelia & jentene Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg har den vognen...jeg ELSKER den helt fantastisk vogn Tror det er ca 5300 for vognen med sportsdel...bagen kommer utenom for 18-1900 kroner
Gjest Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Så bra! Synes også den er kjempefin:) Blir den veldig stor sammenslått? Har stasjonsvogn, og har tfk joggster twist fra før, vet du hvordan den er i forhold til den i str? OG, vet du hvor man kan få se alle designene til denne vogna? Jeg mener å ha sett en sort, med hvite og sorte ruter, og synes den er så NYDELIG. Finnes det designet til den vogna? Sorry alle spm;)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Siden vi har caravelle og dermed ikke behøver å slå den sammen sånn til vanlig, så husker jeg ikke helt hvordan den er slik, men mener den er helt normal? Ikke den minste, og ikke den største heller. Den er i hvertfall veldig smal på understellet og kommer frem over alt, men stor og god i sportsvognsdelen slik at barnet har god plass. Vår 3 åring får av og til låne søsteren sin vogn, og han har halt greit med plass. Her finner du designene som er nå: http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/NitroCity-566.html Kan legge til at jeg elsker den vognen! Med fjerde barnet og en del vogner bak meg, så er jeg ikke tvil om at dette er den desidert beste! Eneste minuset er kurven under, den er ekstremt vanskelig å komme til og latterlig liten, ellers er vognen super. Til og med på vinterføre, og det hadde jeg ikke trodd pga de små hjulene foran.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Jeg har også den vognen, og jeg også EEEELSKER den, hehe skal aldri bytte den ut. Dy finner farger å sånn på emmaljunga sin side. Vi betalte 5500 på barnashus for sportsvogen, og så betalte jeg halv pris for baggen, for velgte en utgående modell. Kan anbefale den på det sterkeste
Månestråle75 Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Både jeg og og jenta mi på 16 måneder elsker denne vogna ) Jeg kjører en veldig liten bil, Seat Ibitza, og jeg får plass til vonga i bagasjerommet, så så veldig stor kan den umulig være ;o) Jeg dro til Sverige og kjøpte vogna (som sportsvogn) på Kattis babyshop i Strømstad, betalte 4300 nkr, om jeg ikke husker helt feil. Sparte nesten en tusenlapp i forhold til priser hos norske forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå