Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 litt vanlig valtersmandler sjokkolade i brownis deigen, fordi jeg hadde bare 45 gr bakekakkao, trenger 70 gr.. og hvor mange biter må jeg isåfall då ha? må jeg smelte den før jeg tar det i deigen? hehe, ja det er bare meg igjen:P:P er ikke bare å bare når enn får lyst til å bake!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Går nok greit med bare kakaoen selv om det er mindre enn oppskriften. Men digg med walters m! Kan jo bruke melkesjokolade i muffins, så hvorfor ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Uff nå begynte jeg og tenke på kake å.. deilig langpanne kake i sjokolade, tykk sjokolade glasur laget med bl.annet kaffe og rom essence og geletopper!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Anno 21.07 : Du MÅ liksom gjøre meg sugen på sjokokake du...Langpannekake er noe av det beste jeg vet....Nam Nam.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Beklager Skal maile deg et stykke til lørdag *føler seg gavmild*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå