Gå til innhold

Har vært på ordinær ul og fått termin 31.12.2010. Flere med termin helt i slutten av desember?


jippijegharfødt

Anbefalte innlegg

Hadde menstermin ca 3. januar, men den ble altså korrigert i dag. Dette blir veldig spennende må jeg si, om babyen kommer i 2010 eller 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, velkommen i klubben :) Termin 30.12, så er nok like spent som deg om det blir en 2010 eller 2011 baby som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær UL i dag og fikk forskjøvet termin fra 27. til 30. desember. For lillebror sin del så håper jeg at han først melder sin ankomst etter nyttår. For min egen del må han gjerne komme før jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentli termin 24.12 men fikk korrigert den til 29.12.

Men siden det er tvillinger antar jeg de kommer før.

Håper de kommer i begynnelsen av des :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde regnet ut terminen selv til 2 jan,men på ul fikk jeg 28 des. Håper tulla gjør som begge storebrødrene sine og kommer en uke etter termin:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at det er flere her med sånn termin. Selv om det er en bagatell når barnet blir født, er det litt ekstra spennende at det kan bli to forskjellige år. En del av gleden ved det å være gravid er jo å gå og være spent på sånne ting syns jeg :) Selv har jeg en følelse av at jeg kommer til å gå litt over termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, flere med nyttårstermin! Har enda ikke vært på UL, men foreløpig termin er 31.12 ... Krysser fingrene (og beina) for at jeg går litt over tiden, selv om førstemann kom en uke før termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 23 des, men ble flyttet til 28 des på ultralyd..

Kjempespent på om det blir 2010 eller 2011 baby:-)

Av rent praktiske årsaker ville 2011 vært best, i og med at Trondheim kommune ikke garanterer bhg plasser til barn født etter 1 sept..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin 31.des.. blei flytta til 29. des idag på sykehuset.. men min egen er 1. januar.. blir veeeldig spennende å se om gutten kommer i 2010 eller holder seg til 2011.. håper det siste..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen termin ar 07.01.11, men ble flytta til til 31.12.2010 etter ord UL. Blir veldig spennende dette. Holder egentlig en knapp på 2011, da dersom småen blir født i 2010 blir h*n et år eldre i forhold til skole og slikt...

 

Spennende med flere som har termin nyttårsaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julie: Barn født i desember og januar er garantert barnehageplass samme år. For vår del betyr det fra august 2012. Veldig mange får plass før også, fordi det er god barnehagedekning i Trondheim. Hvis man er villig til å betale fra august 2011 tror jeg i hvert fall det er god sjanse til å få plass uansett når man begynner å ta ibruk plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 27.12.2010. Håper egentlig på 2011, men antar at det vil endre seg når terminen nærmer seg. Da vil jeg vel bare at lillegutt skal komme ut:) Føder på Bærum Sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag og ble flyttet en uke frem, så ny termin er 30.12. Blir veldig spennende dette her, men ønsker vel egentlig at h*n blir der inne til over nyttår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

må bare korrigere da jeg skrev jeg skulle føde på SØF men etter litt mer undersøkelser så de at jenta i magen har en hjertesykdom så må føde på rikshospitalet og jeg går ikke over termin så hun kommer enten før 29 desember. ellers blir jeg satt igangtil den datoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde akkurat samme termin som deg, og ble også korrigert til nyttårsaften etter ultralyden. Jeg har to barn fra før og begge ble født 18 dager før termin. Derfor blir jeg overrasket hvis jeg går over termin, men bedre for barnet å være født først på året... Det blir en spennende jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...