Gå til innhold

Hvordan merker dere ullsokker til bhg-bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ingen merkelapper i dem, så sliter litt..?

(og JA, jeg vet det er sommer og sol nå, men siden snuppa begynner i bhg i morgen og regnstøvlene er en smule store enda så er hun avhengig av ullsokker oppi dem enn så lenge..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsesse-ullsokker fra Janus, og hjemmestrikkede varianter..

Skrevet

Gode, gammeldagse merkelapper (sånne som man syr på) som jeg bretter i to og fester med.... hva heter det tag-it? Skal se om jeg finner link.

Skrevet

Hva en prinsessesokk er, vet jeg ikke, men tynnere ullsokker stryker jeg bare på vanlige merkelapper.

Gjest irismor
Skrevet

Fikk oldemor til å strikke ullsokker de allverdens fargesprakende farger i salig blanding. Da var det ingen som hadde like så søta fant selv sine egne sokker og stakkars den som prøvde å tyvlåne de ;-)

Skrevet

Jeg stryker merkelapper på alle sokker. Også ull.

Bruker askeladden sine navnelapper.

Skrevet

Ja, de er ganske tynne, så da kan jeg prøve meg på strykelappene først kanskje, siden jeg får en pakke m dem i posten snart=)

Skrevet

stryker rett på her også.på ull går fint:)

askeladden navnelapper

Skrevet

Er Askeladden jeg har bestilt fra, så da funker d sikkert m strykelappene, så bra!

Skrevet

Jeg får mommo til å strikke inn en bokstav under foten når hun lager dem ;)

Ellers blir det mye sokker i restegarn her, har flere strikkende familiemedlemmer som strikker masse i ull, så sokkene blir ofte ganske "skrikende" i fargevalget og lette å kjenne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...