Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Er ingen merkelapper i dem, så sliter litt..? (og JA, jeg vet det er sommer og sol nå, men siden snuppa begynner i bhg i morgen og regnstøvlene er en smule store enda så er hun avhengig av ullsokker oppi dem enn så lenge..)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Prinsesse-ullsokker fra Janus, og hjemmestrikkede varianter..
Mor Løvehjerte Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Gode, gammeldagse merkelapper (sånne som man syr på) som jeg bretter i to og fester med.... hva heter det tag-it? Skal se om jeg finner link.
Gjest Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Hva en prinsessesokk er, vet jeg ikke, men tynnere ullsokker stryker jeg bare på vanlige merkelapper.
Gjest irismor Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Fikk oldemor til å strikke ullsokker de allverdens fargesprakende farger i salig blanding. Da var det ingen som hadde like så søta fant selv sine egne sokker og stakkars den som prøvde å tyvlåne de ;-)
Mor Løvehjerte Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 http://www.sabo.no/produkt/taggit-114.aspx
BlåBlå Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg stryker merkelapper på alle sokker. Også ull. Bruker askeladden sine navnelapper.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2010 Ja, de er ganske tynne, så da kan jeg prøve meg på strykelappene først kanskje, siden jeg får en pakke m dem i posten snart=)
singo Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 stryker rett på her også.på ull går fint:) askeladden navnelapper
Gjest mphs Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Jeg klistrer på merkelapper fra presis.no
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2010 Er Askeladden jeg har bestilt fra, så da funker d sikkert m strykelappene, så bra!
Fire småtroll Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 Jeg får mommo til å strikke inn en bokstav under foten når hun lager dem Ellers blir det mye sokker i restegarn her, har flere strikkende familiemedlemmer som strikker masse i ull, så sokkene blir ofte ganske "skrikende" i fargevalget og lette å kjenne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå