Gjest Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 blir minsten 1 år:) Det har jammen meg gått fort,men må innrømme det er litt godt også Så dagen skal feires med de nærmeste,med kake,muffins og is :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hei hei, jenta mi fylte i går:) Tenk at det er helt langt år siden vi gikk (noen av oss på overtid) og ventet. Å, fy, jeg husker hvor sinna jeg var på overtida også. Ha ha. Gratulerer med dagen til minstemann i morgen:)
Gjest Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Ja....hehe....husker de overtid-frustrasjonene dine :-)) Deilig at de har blitt så store da,ser frem til de klarer seg litt mer selv for nå er jeg SÅ ferdig med baby!! Fått deg jobb og klar for arbeidslivet igjen? Jeg skal ha ulønnet perm en stund,skulle begynt denne uken men blir nok hvertfall hjemme til nyttår...,etter det tror jeg det skal bli godt å komme i jobb.Har jo bare 65 % fast så litt fri har jeg jo innimellom:)
Anna-10 Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Lillegutten vår blir også 1 år i morra:)Gratulerer med din:) Utrolig hvor fort dette året har gått! For nøyaktig ett år siden lå jeg på sykehuset med intense rier! 01.07 ble han født:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Nei, ingen jobb. Er ikke sååå lett. Og i sommer har det vært helt stille på alle fronter. Men jeg søker jo som vanlig. Tok vel et års tid første gang. Før jeg fikk vikariat. Men alle utgiftene løper raskere enn ellers når bilen har ryki osv, så må få meg noe ekstrajobb snart. 65% fast er jo ikke så mye:) masse fritid da.
Gjest Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Nei,vet det ikke er lett å få seg jobb,hvertfall ikke de man føler seg kvalifisert for... Håper det ordner seg snart da:) 65 % er ikke så mye,men det er nok for meg siden jeg i perioder er alene med barna.Kommer nok ikke til å ha full jobb før minsten begynner på skolen...
Gjest Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Anna - så da har vi fått på samme dag ja:) Min ble født 11.53,hadde kun 1 time med rier så var han født..!Men er jo tredjemann da,går jo ofte fortere da:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg må ha 100% helst, for å få ting til å ikke gå i minus her hjemme. men så tjener ikke mannen min allverdens heller. Hadde vi hatt muligheten ville vel han jobbet redusert tenker jeg. for å være med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå