Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Ser det er ei dame som bor ca. 1 mil fra der jeg bor, som gir bort masse barneklær og sko. Har mange annonser. Men det står på hver annonse: NB! MÅ SENDES. Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen vil sende hvis de ikke trenger det. Jeg kunne tenke meg noe av det hun har lagt ut annonse på, men synes det er dumt å betale masse i porto når jeg bor like i nærheten. Hva kan grunnen være til at hun kun sender?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 At hun vil lure folk til å forhåndsbetale penger for noe hun aldri sender.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Regner med hun ikke vil ha dere på døren sin.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Hun vil at du betaler frakt. Deretter forlanger hun forskudd og stikker av med pengene uten at du får det du er lovet. Klassisk svindel, med andre ord..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Hva med å ringe/maile henne og spørre om du kan hente det??
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Har litt lyst til å sende en mail og spørre henne om jeg kan hente. Men så lenge det står med store bokstaver, så tror jeg ikke det er noen vits. Det kan jo tenkes som ei skrev her, at hun ikke vil ha meg på døra. Merkelig synes jeg. Men men, hun får heller sende til noen andre enn meg, for jeg betaler ihverfall ikke for å få sendt noe fra nabokommunen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg hadde nok også ville sendt det. Hadde ikke orket å fått folk på døra som skulle gå gjennom tingene jeg ville gi bort. Er ikke så veldig sosial av meg. Men hadde vært skeptisk som kjøper også, så da hadde jeg nok benyttet finn betalingsgaranti.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Jeg la også merke til de annonsene, hun hadde jo flere. Men synes det var merkelig...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Du bor tilfeldigvis ikke i Indre Østfold, HI?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 det er mye rare annonser på finn om dagen, mye under gis bort hvor giver ber om bud osv.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Har sendt damen en mail, skrev det var dumt og betale frakt når vi bor på samme sted! I bytte kunne hun heller evnt få en flaske vin, spent på om hun svarer! Og jeg er ikke Hi altså!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 Jo, jeg bor i Indre Østfold. Gi beskjed om du får svar, du som sendte mail. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå