Gå til innhold

I dag er det Grey`s OG P.P!


Anbefalte innlegg

Skrevet

FYI, altså. Nå har jeg gledet meg en halv evighet til å få ferdig de grusomt teite og irriterende fruene, og endelig se Grey`s igjen! Hohohohihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hohoho jeg har sett hele sesongen! Mohahaha!

 

Sesong 7 begynner ENDELIG i september! :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har sett alle P.P, men akkurat Grey's har jeg valgt å følge på tv. Så ja, gleder meg!!!

Skrevet

Huff ja, jeg var inne og sniktittet litt på den første episoden av sesong 1. Er ikke fan av å se alt på en gang da, jeg må ha noe å glede meg til hver uke :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sant noK :)

 

men jeg ser ncis, csi, cold case, house, true blood, weeds, greys, p.p, castle......and the list goes on! Så jeg får ta noe på en gang, og annet litt etter litt ;) altfor mye å se på!

Skrevet

Haha! Hvordan får du gjort noe som helst annet..??

 

Ser på NCIS, CSI, og House hvis det går når jeg svitsjer. Ellers ikke. Men tirsdagene er hellig altså.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gjør noe? Skal man gjøre noe? Hm? Hva? Husarbeid og sånn? eller?? *nerd*

 

Neida, endel av de laster vi ned og ser sånn dann og vann. Tirsdag er veldig hellig!

Skrevet

jeg har sett hele sesongen...men skal seff se den nå også :) Jenter,fjern sminken og finn frem tørkepapir!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...