Gulosten™ Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 FYI, altså. Nå har jeg gledet meg en halv evighet til å få ferdig de grusomt teite og irriterende fruene, og endelig se Grey`s igjen! Hohohohihihi
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hohoho jeg har sett hele sesongen! Mohahaha! Sesong 7 begynner ENDELIG i september!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg har sett alle P.P, men akkurat Grey's har jeg valgt å følge på tv. Så ja, gleder meg!!!
Gulosten™ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2010 Huff ja, jeg var inne og sniktittet litt på den første episoden av sesong 1. Er ikke fan av å se alt på en gang da, jeg må ha noe å glede meg til hver uke
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Sant noK men jeg ser ncis, csi, cold case, house, true blood, weeds, greys, p.p, castle......and the list goes on! Så jeg får ta noe på en gang, og annet litt etter litt altfor mye å se på!
Gulosten™ Skrevet 3. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2010 Haha! Hvordan får du gjort noe som helst annet..?? Ser på NCIS, CSI, og House hvis det går når jeg svitsjer. Ellers ikke. Men tirsdagene er hellig altså.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Gjør noe? Skal man gjøre noe? Hm? Hva? Husarbeid og sånn? eller?? *nerd* Neida, endel av de laster vi ned og ser sånn dann og vann. Tirsdag er veldig hellig!
Cecelia & jentene Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 jeg har sett hele sesongen...men skal seff se den nå også Jenter,fjern sminken og finn frem tørkepapir!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå