Gå til innhold

Er denne kjolen for kort? (til bryllup)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var jo egentlig søt, når man bare ser bort i fra modellen med "kom-og-ta-meg-blikk" og litt vel mye sminke.

Med et lett sjal/en nett bolero og "tekkelige" sko kan dette bli bra.

Skrevet

Jupp, helt på ordentlig. Jeg innrømmer at jeg er konservativ i formelle sammenhenger :) Den går ikke til knærne, den slutter over knærne, og blir i min verden for kort. Det hjalp ikke at modellen ser ut som om hun er på vei til å kreve 500 kr for en tur.

Skrevet

Du hadde fått bruke den i mitt Bryllup :) Jeg synes den var veldig fin jeg. Og med mindre det står på invitasjonen at alle må ha lange kjoler, så vil jeg tippe at det går helt fint :) Var i 2 Bryllup i fjor sommer, og den lengden der var helt normal :)

Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin (hvis man klarer å se bort fra modellen), og absolutt fin til bryllup.

Finest med litt lave sko, og sjal til.

Skrevet

Synes heller ikke den var spesielt kort. Som noen over sier, så rekker den jo til knærne.

Greier du å la være å sprike sånn med beina, slik som modellen har problemer med, så kan den nok bli riktig så søt:)

Skrevet

Hvis den slutter over knærne er den for kort, hvis den slutter på/like under knærne så er det greit etter min mening.

Skrevet

Og forresten så har jeg hatt kortere kjole enn det der i de 3 siste Bryllupene jeg har vært i, ingen som har sagt noe som helst.

Jeg synes faktisk det er finere med den lengden der enn med lange, men det er jo bare min mening :)

Skrevet

nei, den er ikke for kort.Går jo til knærne, det er da virkelig gammelmodig å si at den er for kort til bryllup synes jeg!

Skrevet

Det hadde vært overraskende hvis noen sa noe til deg, folk bør jo ha oppdragelse :)

Skrevet

Jeg syns den var kjempe fin jeg, hadde helt klart kunne brukt den kjolen selv i bryllup. Tror faktisk jeg skal bestille meg en sånn selv også;)

Skrevet

Den blir for minimal.

Ikke at den er "krise-kort", men når den er både relativt kort og stroppeløs så blir det rett og slett for lite kjole igjen.

(Også kunne jeg sikkert fått et helt annet inntrykk av kjolen med en annen dame inni.)

Skrevet

ja, men ikke mine beste venninner. vi kan faktisk si slikt til hverandre uten å ta det ille opp. hadde jeg ikke synes at det passet seg, så hadde jeg sagt til venninnen min etter Bryllupet at jeg egentlig synes kjolen var litt kort. Hadde så klart ikke sagt noe på selve dagen, da jeg ønsker at alle mine venninner skal føle seg fine og vell i Bryllupet mitt :)

Men nå har ikke jeg skreve noe kleskode på invitasjonen, og har sagt til folk at de kan få gå i de de vil (uten om joggeklær, hehe :) )

Alle har jo forskjellige meninger om hva som er fint/ikke fint, for kort/ikke for kort osv. Alt i alt blir det vel opp til Brude paret hvilke kleskode de velger å kjøre. Og velger de å ikke ha noen, ja da kommer det nok folk med den typen kjoler som det Hi har lyst på også :)

Skrevet

Modellen ødelegger hele inntrykket. Ville dekket til skuldrene med en bolero, det hjelper på. Synes den er for kort personlig.

Skrevet

Du måtte gjerne ha kommet i en slik kjole i mitt bryllup, det hadde ikke plaget meg i det hele tatt. Lengden plager meg ikke, men jeg er langt i fra begeistret for kvaliteten, selv om kvaliteten ikke er et spørsmål i denne sammenhengen.

Har du sett på sømmene på den? Når de voldsomt retusjerte bildene viser stygge, sprikende sømmer og rynkete stoff, skriker det billig av hele kjolen, uansett hvor fancy de prøver å gjøre den...

I would not be caught dead in a cheap dress like that!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Synd man ikke kan prøve den først. Synes lengden virker grei foran, men den virker litt for kort bak. Og så innbiller jeg meg at siden jeg ikke er syltynn, vil den fort bli litt kortere pga det.

Huff, likte kjolen veldig godt. Men er så vanskelig å se lengden på et bildet. Vil jo egentlig ha en kjole som heller går litt under knærne enn over.. Bare så vanskelig å finne en jeg liker.

Skrevet

kort kjole hører ikke hjemme i bryllup

Skrevet

Ja, tenk den kjolen i skikkelig søm! (Og stoff!). Det hadde vert lekkert.

Skrevet

Jeg synes den var fin jeg - men den modellen ble helt feil...

Hadde ikke hatt problemer med at noen gikk med en slik kjole i mitt bryllup (om det noengang hadde blitt et)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...