Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 hvordan tar man knekken på en psykopat...? jeg mener selv jeg har lang lunte, men etter 2 år har jeg fått nok. og denne personen blir bare verre og verre.. ja, dette er sjefen. jeg går snart ut i fødslespermisjon om 6 mnd men inntil da(kommer ikke tilbake til den jobben) .Eks: hun brøt nettopp taushetsplikten sin ovenfor meg, ikke til en annen ansatt men til alle sammen. jeg konfronterte henne med dette, og skylden for det var selvfølgelig min og "hvis jeg ville ha krig,så skulle jeg få det". synes dette er så uproffesjonelt som det går ann. å gå videre til styret går heller ikke da hun har lederen i styret rundt lillefingeren. frustrerende å ikke komme noe vei med noenting. jeg er ikke av den utspekulerte typen, så trenger hodene av noen til dere som klarer å være det. hehe. jeg vil ikke gå med sinne når jeg endelig blir ferdig i jobben, så må bli "ferdig" nå..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Bare en ting og gjøre: meld deg inn i lo. Der har de egne advokater. De fleste bedrifter skjelver i buksene bare lo blir nevnt. Lo hjelper deg videre med saken. Dessuten så har du jo vitner på at dama har brutt taushetsplikten sin, siden hun sa noe hun ikke burde til alle...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 jeg er meldt inn i LO. for ca 6 mnd siden var vi igjennom med flere saker mot denne sjefen. alt ble lagt på hylla da styret kun støtter sjefen og de andre feiget litt ut (de nektet flere møter med sjefen). alle som var ansatt i den tiden har enten sluttet eller fått sparken. vi er to igjen som jobber kun for å unngå rehab.penger (vært sykmeldt i lengre perioder nå). vet, fælt å si men sånn er det der. vi får trusler om alt mulig.. feks om vi kontakter fagforbundet igjen så får vi sparken, om vi setter oss på rompa i 10 min i løpet av en dag så får vi sparken - trusler for alt og ingenting. jeg tror at om jeg hadde tatt denne saken videre til lo nå, så hadde det gått mer utover meg enn henne i og med jeg snart er ferdig der (slike saker tar tid), jeg sykmelder meg så fort jeg har jobbet inn de 6mnd min og kommer aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Jeg ville prøvd igjen hos forbundet. Har vært oppi noe lignende for noen år tilbake, der sjefen truet med oppsigelse hvis jeg organiserte meg + mye mer. Her endte det opp med et møte med både sjefen, regionsjefen og forbundet. Sjefen min fikk seg en anmerkning og turde aldri mer å prøve seg på noe tull.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 var sjefen din "bare" ondskapsfull eller psykopat? forestiller meg at psykopater aldri stopper? ikke noe "kortvarig" man kan gjøre for å få denne personen til å skjelve litt`? skulle så gjerne ønske jeg kunne ha vært ondskapsfull for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå