Gå til innhold

Betaling av barnevakt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kusine sin datter på 19 år skal passe lillegull på fredag. Lillegull er 9 mnd. Jeg legger han før jeg går, men hun skal stå opp med han Lørdags morning og ha han i ca 3 timer. Jeg kjøper chips, snop og brus som hun skal ha på kvelden. ( Hun ville ikke ha noe mat, skulle spise hjemme før hun kom )

Hvor mye bør jeg betale henne??

Er ikke vant til å bruke noen andre enn nærmeste familie til å passe. Og der betaler vi ikke hverandre, vi passer tilbake når de andre trenger barnevakt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi henne en hundrelapp eller 2? Hun er jo 19 år og skal være der hele natta,så da er vel 200 greit:)

Skrevet

Ikke mer?? hehe :) Jeg så for meg at folk mente jeg burde gi henne sånn 1000 kr jeg :) Hadde selv tenkt sånn 300-400 hundre. men lurte på om det var lite liksom. men da er det sikkert greit da :)

Takk for svar :)

Skrevet

Ville gitt henne 200 da. Jeg pleier å gi min barnevakt 250 + godis og røyk (hun er over 18 altså :P) Men hun hadde sikkert nøyd seg med 200 :)

Skrevet

jeg gir niesen min på 16 år 500kr når hun passer ungene en kveld..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kusina mi fikk 400, men da passa hun 3 barn, hvorav 2 var mine og 1 var stesønnen til mamma: Så hun fikk 200 av hver av oss + godis, brus, pizza, fri flyt i skapene osv osv...

Skrevet

Jeg syns 200kr var lite. Jeg vet at de som satt barnevakt for meg når jeg var liten fikk 50kr når de var hos oss hele kvelden og sov over til dagen etter. Firedobling syns jeg var lite på ca 25år. Jeg tror jeg ville betalt 400kr (og jeg hadde nok kjøpt inn en pizza og hatt i fryseren også og sagt fra at hun kan spise den hvis hun vil).

Skrevet

For en kveld, natt og morgen ville jeg i hvertfall gitt 500.

Det er mange timer og en liten unge.

2-300 er i hvertfall for lite, bør nok være 4-500 synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...