Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Sender Nrk den samme episoden hver dag? Eller bare virker det sånn? Hehe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 De sender i hvert fall den samme om morgenen og kvelden...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Nei, det er ikke samme episode hver dag nei. Men ja, den episoden som blir sendt på morgenen, blir sendt i reprise på kvelden. Det er VELDIG mye "gjentakelse" i Drømmehagen. Bl.a de fuglene som synger, dansen til alle figurene osv osv blir sendt om igjen og om igjen. De har nok bare laget et par nye scener innimellom de gamle for å få det til å bli en "ny" episode
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Kan dere da forstå at det er den dyreste barneserien BBC har laget??? Hihi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 skjønne det de som kan.. men de fleste barn liker det jo jeg blir selv sliten av all pipingen og lyden men men .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå