Gå til innhold

Drømmehagen...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender Nrk den samme episoden hver dag? Eller bare virker det sånn? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender i hvert fall den samme om morgenen og kvelden...

Skrevet

Nei, det er ikke samme episode hver dag nei. Men ja, den episoden som blir sendt på morgenen, blir sendt i reprise på kvelden.

 

Det er VELDIG mye "gjentakelse" i Drømmehagen. Bl.a de fuglene som synger, dansen til alle figurene osv osv blir sendt om igjen og om igjen. De har nok bare laget et par nye scener innimellom de gamle for å få det til å bli en "ny" episode :)

Skrevet

Kan dere da forstå at det er den dyreste barneserien BBC har laget??? Hihi

Skrevet

skjønne det de som kan.. men de fleste barn liker det jo :) jeg blir selv sliten av all pipingen og lyden men men .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...