Gå til innhold

Skal - skal ikke....??


Spire nr fire

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Sitter her med ett ganske stort dilemma.... er nå i 11 uke, tror jeg, men vet ikke om jeg skal beholde den. Begynner å få liten tid å bestemme meg på nå.

Har jo egentlig bestemt meg for snart 6 år siden (da siste mann kom) at jeg ikke skulle ha flere. Var helt ferdig da. Skal sies at han hadde både kolikk og forstoppelse og matintoleranse, så han gråt omtrent konstant i over 1,5 år. Er enda sliten etter den tiden :-) Men nå er han jo verdens herligste gutt da. Har i tillegg to barn på 19 og 13 år, så kan ikke si det frister veldig dette.....iallefall ikke når formen er bånn, kvalmen ligger latent hele dagen og jeg vil bare SOVE!!!! Men, så kommer det MEN. Får meg liksom ikke til å skal ta den bort heller. Har jo sett hjertet banke.... er vanskelig dette..... :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmh, vanskelig det der. Er vel igrunnen bare du som kan avgjøre det og. Likevel, så lenge du har et MEN i bakhodet med å ta det bort, så er det kanskje ønsket langt inni hjertet ditt alikevel? Du kan jo også skrive en for og mot liste. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. Det dilemmaet ditt høres ikke kjekt ut. Det skal jo være verdens fineste ting å være gravid og bringe frem et lite mirakel.. Jeg vet at jeg nok aldri hadde klart det, vet hvor glad jeg er i barna mine og hvor mye de gir meg uansett hva de måtte gjøre med meg og mann. Men som skrevet før, dette er det kun du som kan velge.. Tror og at du kanskje egentlig ikke vil ettersom du alt er 11 uker og snart over de værste mnd... Snart er det tid for å kjenne liv kanskje, jeg kjente det tidlig denne gangen. Er jo en herlig følelse..

 

Uansett valg.. Lykketil og husk.. ALLE BARN ER FORSKJELLIGE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...