Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Er bare i uke 14, og er sliten. Orker ikke dette mer! Hvordan skal jeg orke dette i 26 uker til? Takler ikke dette, og blir helt seriøst deprimert av dette. Hormoner, kvalme, giddaslaushet, lavt blodtrykk og en unge fra før jeg må passe på. Er så sliten at jeg ikke orker annet enn å ligge her! Please si at dette forsvinner, og at det blir bedre!!!?? Please si at de første mnd er verst!?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Det blir bedre!!! fra uke 15-16 gikk all uvelhet over for min del. dessverre slet jeg med bekken og nedpress igjen mot slutten, men da ser man jo enden på det. lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Mener du det? Er ikke det at jeg er kvalm som er problemet...Er generelt veldig deppa, og sliten på en måte. Lettet det på deg? Håper det blir "gøy" å være gravid snart....Var jo det i forrige svangerskap.....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Jeg lå rett ut i sengen de første 20 ukene, å trodde jeg skulle dø.. Hadde da en toåring å ta meg av i tillegg, som jeg følte jeg sviktet mest av alt. Det var grusomt. Men, så plutselig snudde formen, å jeg er nå 38 uker på vei, å såklart ganske lei, hehe:) Men nå er det jo anytime;) Hold ut snuppa!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Tusen takk Jeg er heldigvis ikke så dårlig lengre, men er bare lei. Tror ikke graviditet er noe for meg. MEN elsker jo det som kommer ut av 9 mnd med helvette. Har som du sier, mest dårlig samvittighet for 2åringen min, men han får jo en søster/bror i gjengjeld Må nok snu på flisa, og begynne å tenke positivt tror jeg, ellers kommer jeg ikke langt i dette svangerskapet. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå