Gå til innhold

Grays anatomy i kveld!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det???? Å herregud,takk for at du sa det :-D

Skrevet

ER det sant? Sesongstart på sesong 7?

Skrevet

Er det allerede s7?

Men hvordan sluttet sist sesong nå igjen? Noe med Izzie?

Skrevet

Izzy er ute av serien og George er død. Siste episode var den massakeren hvor en mann løp rundt på sykehuset og skøt folk. Derek ble hardt skadet men overlevde. Merdith hadde en abort.

Skrevet

Hææææ????? Det har ikke jeg fått med meg :-o

Å nei!!! Men takk for oppdateringen ;-)

Skrevet

De har ikke blit sendt i norge. Siste episode var at sannsynligvis døde izzie og george. Reklamen nå sier noe om at "to liv - bare plass til ett". Sluttet med at izzie og george møttes i "himmelporten" men reklamen nå viser at de andre roper "du må våkne" og "det er george!"

 

Gleder meg til i kveld!

Skrevet

Hæ?! Nei, siste sesong sluttet med at Izzie lå på operasjonsbordet (?) med komplikasjoner etter å ha operert bort svulsten, og at George var den ukjente mannen som lå for døden etter å ha blitt dratt etter en buss eller noe...

Skrevet

Åjaa, takk 1725!! Den har jeg sett :-)

Skrevet

fy faen så dårlig gjort av 17.20 å avsløre hele greia. greit norge ligger langt bak og sesong 8 begynner snart i usa men herregud.. skrive hva som skjer KUN for å være ond liksom??

 

åååh jeg må skryte over å ha sett alle sesongene, jeg vet mer enn dere wtf??! jeg har sett hele jævla sesongen jeg også men når noen spør hvordan sist sesong sluttet... så svarer du på det. fy faen...

Skrevet

For det første så skrev jeg et innlegg der jeg ba folk om å la være å åpne innlegget. Skjønner godt at du blir irritert, men ond er jeg ikke. Jeg jobber kvelder og har alltid sett Greys på nettet (tvshack) og jeg trodde faktisk at vi var kommet til sesong 7 på tv. Kjempelei meg for at jeg skrev det jeg gjorde men det var ikke med vilje. Jeg aner ikke hvor langt de har kommet i USa, hva nå det har med saken å gjøre.

Skrevet

vel,siden du ble så glad over at greys begynte igjen idag så regner vel folk med at du og følger med på tv.ser forresten ikke noe innlegg der du har skrevet om å ikke åpne tråden.

Skrevet

beklager,så nå at du og hi ikke er samme og så innlegget ditt nå. beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...