Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Er det???? Å herregud,takk for at du sa det :-D
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Er det allerede s7? Men hvordan sluttet sist sesong nå igjen? Noe med Izzie?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Izzy er ute av serien og George er død. Siste episode var den massakeren hvor en mann løp rundt på sykehuset og skøt folk. Derek ble hardt skadet men overlevde. Merdith hadde en abort.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Hææææ????? Det har ikke jeg fått med meg :-o Å nei!!! Men takk for oppdateringen ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 De har ikke blit sendt i norge. Siste episode var at sannsynligvis døde izzie og george. Reklamen nå sier noe om at "to liv - bare plass til ett". Sluttet med at izzie og george møttes i "himmelporten" men reklamen nå viser at de andre roper "du må våkne" og "det er george!" Gleder meg til i kveld!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Hæ?! Nei, siste sesong sluttet med at Izzie lå på operasjonsbordet (?) med komplikasjoner etter å ha operert bort svulsten, og at George var den ukjente mannen som lå for døden etter å ha blitt dratt etter en buss eller noe...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Åjaa, takk 1725!! Den har jeg sett :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 fy faen så dårlig gjort av 17.20 å avsløre hele greia. greit norge ligger langt bak og sesong 8 begynner snart i usa men herregud.. skrive hva som skjer KUN for å være ond liksom?? åååh jeg må skryte over å ha sett alle sesongene, jeg vet mer enn dere wtf??! jeg har sett hele jævla sesongen jeg også men når noen spør hvordan sist sesong sluttet... så svarer du på det. fy faen...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 For det første så skrev jeg et innlegg der jeg ba folk om å la være å åpne innlegget. Skjønner godt at du blir irritert, men ond er jeg ikke. Jeg jobber kvelder og har alltid sett Greys på nettet (tvshack) og jeg trodde faktisk at vi var kommet til sesong 7 på tv. Kjempelei meg for at jeg skrev det jeg gjorde men det var ikke med vilje. Jeg aner ikke hvor langt de har kommet i USa, hva nå det har med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 vel,siden du ble så glad over at greys begynte igjen idag så regner vel folk med at du og følger med på tv.ser forresten ikke noe innlegg der du har skrevet om å ikke åpne tråden.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 beklager,så nå at du og hi ikke er samme og så innlegget ditt nå. beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå