hanne håpløs Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Heisann, jeg skal trekke om putene i campingvogna. Er det noen her med peiling på HVA slags/type stoff man bruker til slike puter? Er jo snakk om sitteputer og ryggputer... Og hvor finner jeg sånt stoff? Jeg er forsåvidt grønn på hvilke stoffer som gjelder, så jeg må jo bare spørre da :S Dette er ei vogn fra 70-tallet, så det er en veldig knall oransjefarge i både gardiner og puter (veldig lite mønster, så de er nesten helfarga- veeldig knall farge). Ser for meg mere brunt, med diverse mønster på ellernoe.. Evt lyst med mønster.. Eller kanskje noen her har bedre forslag? Er så dårlig på sånt føler jeg... :/ Tar gjerne imot tips =) Setter stor pris på svar!!
de_to og den lille Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Ta en tur innom KA international. De har fantastisk med utvalg i stoffer, du burde kanskje bruke et litt mer slitesterkt stoff på sofaputer... V
hanne håpløs Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Hvor finner jeg KA International da? =)
Fleur Delacour Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Eventuelt Stoff & Stil. Dei har stort utval i møblelstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå