Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Vi har bil, så det trenger ikke være i gangavstand. Vi har ikke campingvogn eller telt:-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hva med å se prisene på camping hytter i nærområdet? Finner det meste på nettet Selv bor jeg for nært til å "bry" meg om overnattnings priser, da jeg bare bor 1 time unna.. Men om du søker opp overnattning nær hunderfossen, så vil du nok komme over noe som passe lommeboka deres
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Har sett inne på nettsiden til Hunderfossen, men tenkte kanskje noen her hadde andre tips:-) skal sjekke litt mer på nett Egentlig har vi ikke råd, for vi måtte plutselig ut med 30.000 til bilreparasjon..men har jo bestilt billetter og ungene gleder seg:-/
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Kan være greit å sjekke overnattning fra Hamar og frem til Vinstra, er ikke altid den nermeste plassen som er billigst Kan forstå det ikke er lett å skulle avlyse da nei, så får håpe dere finner en løsning
rosene Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Vil anbefale Birkebeinern hotel og motel.. Dem har hotel rom,motell og leiligheter ( leilighetene har 3 soverom, 2 bad ,stue,osv.) kjempe fine..) Vi betalte 5400 kr, for 5 døgn i leilighet) ink billetter til Hunderfossen ,og Jorukstad fritidsbad,anbefales virkelig ) Eller kan du få 2 dager for 1 barn og 2 voksene med billetter for 2000 kr.. På motell blir det enda billigere..Ink frokost må nevnes.. Kun 10 min å gå til Lillehammer sentrum, 400 meter til Maihaugen.. Birkebeinern er perfekt for barnefam.... Vi har vært der hver sommer i 8 år nå... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå