Gå til innhold

Tenkte oss til Hunderfossen til helgen, hva er billigste overnattingsmulighet der?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bil, så det trenger ikke være i gangavstand. Vi har ikke campingvogn eller telt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å se prisene på camping hytter i nærområdet? Finner det meste på nettet :)

Selv bor jeg for nært til å "bry" meg om overnattnings priser, da jeg bare bor 1 time unna..

Men om du søker opp overnattning nær hunderfossen, så vil du nok komme over noe som passe lommeboka deres :)

Skrevet

Har sett inne på nettsiden til Hunderfossen, men tenkte kanskje noen her hadde andre tips:-) skal sjekke litt mer på nett

Egentlig har vi ikke råd, for vi måtte plutselig ut med 30.000 til bilreparasjon..men har jo bestilt billetter og ungene gleder seg:-/

Skrevet

Kan være greit å sjekke overnattning fra Hamar og frem til Vinstra, er ikke altid den nermeste plassen som er billigst :)

Kan forstå det ikke er lett å skulle avlyse da nei, så får håpe dere finner en løsning :)

Skrevet

Vil anbefale Birkebeinern hotel og motel.. Dem har hotel rom,motell og leiligheter ( leilighetene har 3 soverom, 2 bad ,stue,osv.) kjempe fine..) Vi betalte 5400 kr, for 5 døgn i leilighet) ink billetter til Hunderfossen ,og Jorukstad fritidsbad,anbefales virkelig )

Eller kan du få 2 dager for 1 barn og 2 voksene med billetter for 2000 kr.. På motell blir det enda billigere..Ink frokost må nevnes..

Kun 10 min å gå til Lillehammer sentrum, 400 meter til Maihaugen..

Birkebeinern er perfekt for barnefam....

Vi har vært der hver sommer i 8 år nå...

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...