Litt for mye Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Svigers er på besøk og sier at det sto om et barn som ble skoldet og fikk 2.og 3.grads forbrenning i barnehagen. Prøver å finne dette på vg nett,men finner det ikke.
Gjest irismor Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Stemmer det, jeg har papirutgaven. Og der står det om saken.
Hikken Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 http://www.p4.no/story.aspx?id=367041 og http://www.barnehage.no/no/Nyheter/2010/Juni/Ettaring-fikk-tredjegrads-forbrenning-i-barnehagen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå