Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Gleden over å endelig være over i 3.trimester er litt ødelagt, fordi de tre siste dagene har jeg kjent veldig lite spark.. Prøvde å ringe jordmor, men hun er ikke på jobb før torsdag. Kjente littegrann i gårkveld, men ikke de sterke sparka som kjennes og vises godt på utsiden, bare noen forsiktige bevegelser. Noen som har vært i samme situasjon? Vurderer å ringe legevakt, men er på jobb (alene) i kveld.. Kan det være at babyen har det trangere inni der? (Bekymra førstegangs, 28+4)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 ring føden du. står veldig mange steder at du skal kontakte de om du merker endring. selv så hadde jeg det sånn at jeg kjente lite,k men så bevegelser når jeg så etter, så tenkte egentlig at han har lagt seg sånn at han sparker mot ryggraden og morkaka jeg. blir litt sånn at jeg ikke skal være hysterisk. men alle steder på nett så står det at man skal ringe JM eller føden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå