Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Fått inn 10.000 blanke kroner på kontoen min!! Tipper det er pappa som har fikset dem, men vet ikke før i morgen da det ikke kommer opp melding før da hvem pengene er fra!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 10.000 er ikke akkurat noe formue. Jeg tipper du er en ung alenemor som ikke har helt kontroll på økonomien. Å nei jeg er ikke sjalu for jeg har både en god inntekt og en sparekonto som inneholder mye mer en 10.000 kr!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 så gøy ) og 16:11 : folk som deg er til og bli kvaaalm av ! skikkelig du mener du , fint for deg da,men du kan søren ikke ha det mye godt med deg selv !
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 jeg har god inntekt og sparekonto med godt over 10 000 men herrlighet, jeg hadde IKKE hatt noe i mot 10000 kr ekstra som ikke trengs å tas med i budsjettet... godt å ha en snill far! kanskje det er det hun over er misunnelig på...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Ha,ha! Nei jeg har en snill far jeg. Jeg er voksen, har mann og barn og en jobb. Derfor er jeg av den oppfattning at det er rart at foreldrene våre skal drive og sette pengene inn på kontoen vår... Og jeg mener fortsatt at 10.000 ikke er noe stor sum. Det er kunn folk med lite penger eller dårlig økonomistyring som blir i "lykkerus" over slike summer;) Derfor tipper jeg fremdeles at hi er en veldi ung alenemor! Hilsen 16:11
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 HI her, jeg har både bsu som er på 120.000 kroner, egen bolig, bil og selvsagt boliglån og jeg tjener egne penger og har samboer, men det var gledelig at jeg fikk 10.000 sånn helt plutselig uten og gjøre noe for det, derfor er jeg i lykkerus!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 får du ikke gaver heller du da 16.11? hørt om forskudd på arv? kanskje noen foreldre vil gi bort pengene mens de lever?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Hvor tåpelig og smålig du er 16:!! Omm 10 000kr er lommerusk for deg så kan du heller holde kjeft! Så fint for deg da HI!!artig med slike uante summer,bruk det til noe du\familien har lyst på!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Hva betyr "veldi" og "kunn" ? Håper du slipper å skrive når du er på jobb. Heldig du er, HI Kos deg med pengene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 haha 16:22 er det virkelig mulig å synke så langt ned.. alt her inne skal pirkes på ned til den minste detalj altså !
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Selv om jeg har en sparekonto så hadde jeg blitt kjempeglad om en eller annen hadde putta inn 10.000 kr på kontoen min;) Det kalles og være takknemmlig;) Noe en vis anonym lengre oppe, tydligvis ikke aner hva er for noe... Du er kjempeheldig hi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå