Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Ei jeg kjenner ble gravid, på pillen... Dette har barnefaren aldri trodd på, han er overbevist om at hun lurte han for å få han til å bli da forholdet skrantet. Nå kom jeg over noe på nettet (felles venners venner o.s.v.), der hun påstår at hun var 3 mndr på vei da hun fant det ut..men det er jo godt gjort siden barnefar ble informert 8 mndr før termin...... Når en må lyve om sånn...bygger ikke det opp under det barnefar fryker? De er ikke sammen nå og kommer ikke til å bli det, så hvis hun hadde en plan så gikk den rett i dass for å si det sånn.. Hva hadde dere tenkt??
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Hadde ikke tenkt noen ting. Har bedre ting å bruke tiden på enn å spekulere i hvorfor andre har pult og resultatet av pulingen
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Det jeg tenker når jeg ser innlegg med "hun lurte ham" er at det er SKREMMENDE mange menn der ute som ikke fulgte med i forplantningsundervisningen. Det er bare så utrolig dustete å si at han ble lurt. Javel så sa hun at hun gikk på pillen, den er heller ikke hundre prosent sikker.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Kjente ei som dette godt kunne handlet om. Hun var 16 år gammel og ble gravid med far i huset der hun var barnevakt. Noen mennesker føler et behov for å lyve om alt. Sansynligvis lyver hun, men det er vel opp til dem. Er du barnefars nye kjæreste siden du føler det angår deg?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-piller og fant det ut da jeg var nesten 3 mnd på vei.....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Er det kun jeg som er klar over at det ikke finnes noen form for prevensjon som er 100 % sikker? En mann tar alltid en sjans når han har sex med ei dame. Og hvis han for all del ikke vil ha barn, bør han i hvert fall bruke kondom, noe som han kan kontrollere selv. Han bør heller fokusere på å ta vare på å ta best mulig vare på barnet sitt, og det gjør han i hvert fall ikke med å gå rundt å gnelle om at han føler seg lurt. Og HI: Få deg et liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå