Gå til innhold

Har hun avslørt segselv nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner ble gravid, på pillen... Dette har barnefaren aldri trodd på, han er overbevist om at hun lurte han for å få han til å bli da forholdet skrantet.

Nå kom jeg over noe på nettet (felles venners venner o.s.v.), der hun påstår at hun var 3 mndr på vei da hun fant det ut..men det er jo godt gjort siden barnefar ble informert 8 mndr før termin......

Når en må lyve om sånn...bygger ikke det opp under det barnefar fryker?

De er ikke sammen nå og kommer ikke til å bli det, så hvis hun hadde en plan så gikk den rett i dass for å si det sånn..

Hva hadde dere tenkt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke tenkt noen ting. Har bedre ting å bruke tiden på enn å spekulere i hvorfor andre har pult og resultatet av pulingen

Skrevet

Det jeg tenker når jeg ser innlegg med "hun lurte ham" er at det er SKREMMENDE mange menn der ute som ikke fulgte med i forplantningsundervisningen. Det er bare så utrolig dustete å si at han ble lurt. Javel så sa hun at hun gikk på pillen, den er heller ikke hundre prosent sikker.

Skrevet

Kjente ei som dette godt kunne handlet om. Hun var 16 år gammel og ble gravid med far i huset der hun var barnevakt. Noen mennesker føler et behov for å lyve om alt. Sansynligvis lyver hun, men det er vel opp til dem. Er du barnefars nye kjæreste siden du føler det angår deg?

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-piller og fant det ut da jeg var nesten 3 mnd på vei.....

Skrevet

Er det kun jeg som er klar over at det ikke finnes noen form for prevensjon som er 100 % sikker? En mann tar alltid en sjans når han har sex med ei dame. Og hvis han for all del ikke vil ha barn, bør han i hvert fall bruke kondom, noe som han kan kontrollere selv. Han bør heller fokusere på å ta vare på å ta best mulig vare på barnet sitt, og det gjør han i hvert fall ikke med å gå rundt å gnelle om at han føler seg lurt.

Og HI: Få deg et liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...