Gå til innhold

dere som studerer og har fått barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere svare meg på noe?

Jeg starter på et 3 årig studie nå og planlegger å jobbe endel ved siden av.

men søker studielån i tillegg

 

Hva skjer om jeg skulle bli gravid, blir studielånet gjort om til stipend, og må man da fortsette med studiene gjennom permisjonstiden?

 

Og er det slik at man kan få foreldrepenger i tillegg til dette ,jeg bare undrer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hvis jeg er student med en deltidsjobb, får jeg da både lånet omgjort til stipend og foreldrepenger fra bijobben?

 

Om jeg blir gravid altså?

Skrevet

Ja, om du oppfyller kravene til begge deler kan du få begge deler:)

 

Og du trenger ikke studere mens du har permisjon, men det er lov å studere om man vil ifht lånekassen hvertfall. Ikke så sikker på om foreldrepengene gjør at du ikke kan det....

Skrevet

hm jeg får tenke litt på dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...