Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Melvida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min oldemor het det og vi sitter og diskuterer navn til den lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør, jeg svarer: Grusomt, høres ut som et bilmerke, eks. Opel Melvida (som Opel Corsa etc..)

Skrevet

Slemme mennesker her inne! Fy! Det er jo et spennende navn! Skjeldne navn tatt etter eldre slektsledd blir utrolig vanlig fremover, så på skolen vil ikke lille Melvida føle seg noe annerledes enn lille Malvin, lille Andor og lille Asuria som sitter på rekka ved siden av. Gjør det dere vil! Ikke hør på sure folk!

Skrevet

Hørtes litt ut som man har satt sammen et par navn og fått en hybrid, men greit nok, ikke det verste jeg har hørt:-)

Skrevet

Tommelen opp fra meg. Men nå er jeg svak for sjeldene gamle familienavn. Lignende navn er jo Vida, Elida og Elvira. En kvinnelig variant av guttenavnet Melvin?

Sikkert en navn man må gjenta for folk fordi de ikke har hørt det før, men man venner seg fort til det :-)

Skrevet

Likte oldemor navnet sitt selv?

En venninne skulle til å velge sin oldemors navn. Er jo viktig å føre slike tradisjoner videre osv.

Helt til hun fikk vite at oldemor hatet sitt navn. De valgte noe annet.

Oldemoren het Thomasine og hadde ved sitt dødsleie sagt at ingen andre burde få et slikt grusomt navn.

Skrevet

Jeg liker det.. synes det var fint

Skrevet

Hvorfor er vi så slemme og sure???

HI spør hva vi mener....skal vi ikke svare ærlig??

Skrevet

Morsomt med gamle oppkallingsnavn, men det er såpass spesielt at jeg ville brukt det som mellomnavn.

Skrevet

Melvida, Rønnaug, Harda, Kaspara, Eufemia.. Alle navn jeg ikke unner noen stakkarer å være belemret med.

Skrevet

har aldri hørt det før, men i grunn så synes jeg det var ganske fin, tror jeg. Det er nok et navn som jeg hadde likt mer og mer hadde jeg sagt det mange nok ganger.

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn. Spesielt.., men fint;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...