Gå til innhold

Dere som har vært i Kristiansand og bodd på.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rica hotell dyreparken OG Quality hotel sørlandsparken. Hvilket syns dere var best??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt Quality. Rommene er mye større ( ikke det at de er spesielt store) Det er underholdning for barna i ferien og masse annet gøy for barna. ( barnashotell) Det er også et bra leke rom der og et kjempe fint utendørs badeanlegg. Altså ikke noe badeland, men basseng for hele familien. Det som er bra på rica er lekerommet og at man ser den sorte dame og grevinnen fra vinduene, men dette gikk barna mine lei etter en time.

Uten tvil vil jeg anbefale Quality. Vi kommer kun til å bo der fremover.

Skrevet

Har bare bodd på Quality, så kan ikke sammenligne...men vil bare si at vi varveldig fornøyd med Quality. Dyrt, men bra. Vi hadde et kjempestort rom med eget socerom til oss, stor stuedel hvor barna hadde etasjeseng som så ut som en sjørøverbåt, eget toalett + badmed badekar. Flott badebasseng med barnabasseng (oppvarmet), lekeplass, egen barnebuffet med små bord, film ol, underhholdning for barna om kveldene +++ Kommer nok til å bo der igjen, ja.

Skrevet

Takk for svar :) Vi har bare bodd på Quality, og jeg er kjempefornøyd:D Samboeren har lyst å prøve Rica neste gang, men da skal jeg vite at det er bedre. Quality hadde jo et fantastisk program, verdt hver en krone syns jeg :)

Skrevet

Og sånn er det IKKE på rica. Som sagt det vi syns var bra for barna var lekerommet, men det er like bra på Quality syns jeg. Og så er det at barna kan se båtene, men som sagt så er dette noe de bryr seg kun om en liten stund.Vi ble kjempe skuffet når vi bodde på rica og vi kommer heller til å dra på Quality igjen

Skrevet

Har de aircondition på Rica?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...