Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Vet ikke hva jeg skal velge. Er så utrolig mange fine guttenavn om dagen. Navn vi ikke hadde når jeg var liten. Ingen som het Noah Leander og Theo Alexander da. Så jeg vil også ha et av disse vakre og spesielle navna. Men hva skal jeg velge da? Noahnder Theander Luander Nilsander
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Likte ingen av de.. Men det er meg da. Da syns jeg Noah og Aleksander er finere hver for seg. Ikke Leander eller Theo. Det liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Tja.. det er jo lov til å lage egne navn nå. Så lenge det ikke er skjemmende for barnet, som foreksempel Rompanna eller Neseline, så må du gjerne finne på hva som helst. Luander var faktisk litt søtt da.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Tar dere dette seriøst? :-D Det er bare tull.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Hva med: Sarander Fredander Krisfoffianus Kevindar eller.... hold deg fast: Kristiadolf?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 hehehe....selvfølgelig er det bare tull. Kjekt å få noen med på leken da.....ser det var en annie som var mer oppfinnsom enn meg.... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Kristoff i anus? Den får du neppe godkjent! hehe Seriøst eller useriøst, faktum er at nybakte foreldre sitter og dikter opp navn daglig siden det nå er tillatt. Derfor kan man aldri vite med disse spørsmålene. Selv har jeg valgt et mellomnavn til min sønn som mine foreldre lo godt av da jeg sa det. Det er hans oldefar på farssidens navn, så grunnløst er det ikke. Kommer ikke til å legge det ut her da han er den eneste i landet med dette navnet.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Hva med min tippoldefar? Konstantianus Konstant i anus... HAHAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå