Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 tok abort i går... og ikke noe blødning...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 anonym 12:28! Vis respekt for andre.. du vet ikke hvorfor hun har tatt en abort! skjerp deg! Og hva så om hun har tatt en abort, det finnes de som blir voldtatt og blir gravide, det finnes de som ikke rekker "svingen" med feil fy, det finnes de som ikke har rette virkningen på prevensjonen (alle p- +++) som gjør alt etter boka, og plutserlig finner seg gravid i en uønsket situasjon... og det finnes de som må ta abort fordi de rett og slett ikke føler seg modene nok for et slikt ansvar, eller pga en alt for stor sykdom hos fosteret! Er selv i mot abort, for min egen del, men hva andre gjør, er helt og holdent opp til dem. Til hoved skriver: har hørt om både de som foss blør, og de som ikke har noen blødninger "dagen der på", men om du er urolig for det, så ta kontakt med lege.. bedre å sjekke det opp, enn å gå for lenge og vente (tilfelle det har hendt noe)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 tusen takk... avgjørelsen var vanskelig nok som den var.... hva vet du som var så ufin i dine utalelser om grunnen til at jeg tok abort? hi
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 mener å huske at jeg bare blødde litt rett etterpå, ikke noe mer senere..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Jeg har ingen erfaring. Men om du har født før, kanskje det spiller inn?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Kommer nok litt ann på om du tok kirurgisk eller medisinsk. Jeg har tatt begge deler, og blødde voldsomt samme dagen etter den medisinske, mens etter den kirurgiske blødde jeg ingenting
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 var forresten kirurgisk abort jeg tok. . 17.11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå